Tjejläger cross/enduro 9-10 sept

Dudette

Man lever bara en gång!
Gick med
20 Nov 2006
Ort
Stockholm
Hoj
YZ250f -07 "Shaun"
I'm so jealous!!!!!!!!!!!:fatta!

Tur att jag åker bort.. hatar ûber snygga upptagna killar;)

d värsta e att han e sjukt lik ett av mina gamla ragg som va helt kickass snygg.. men så fort den killen öppna käften så försvann allt.. han va så.. så han.. speciell på ett dåligt sätt.. men snygg!
men sen kommer den här idioten.. damn!:gnissla

d blri väl lite :sissy
när jag kommer hem hahaha eller:pussa haha

Later:2cool
 

issi

* 3 äpplen hög, som en smurf... *
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Hus med för litet garage...
Hoj
KTM EXC 250f Sixdays -13, 690 Duke -09
VAAAAA!!!

Vad har jag missat??!?!??!?!

:huvet :mad: :huvet :mad: :huvet

Jag vill oxå kika på unga tighta snyggingar med mycket muskler....

/issi
tant-sjuk
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
issi skrev:
2656497 VAAAAA!!!

Vad har jag missat??!?!??!?!

:huvet :mad: :huvet :mad: :huvet

Jag vill oxå kika på unga tighta snyggingar med mycket muskler....

/issi
tant-sjuk
Det som är ungt för vissa andra kan mycket väl vara barnarov för dig, gamlo :7peta



:pannkyss
 

Dudette

Man lever bara en gång!
Gick med
20 Nov 2006
Ort
Stockholm
Hoj
YZ250f -07 "Shaun"
Haha ja ni tanter;):blah
närå men crossbanan e fan frizon.. där kan man glo som fan o skylla på helt andra grejjer .. typ ååh sån där thor tröja tänkte jag köpa eller va bra du körde eller ja vad som helst! fan när jag kommer hem så känner jag att d vankas farliga crossbrudar som gör stan osäker för en kväll eller har jag fel??:Rockbanan

sheisse jag sticker om en vecka! d här e läskigt

men issi vart vare du bodde nånstans??

rock on:2cool
 

issi

* 3 äpplen hög, som en smurf... *
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Hus med för litet garage...
Hoj
KTM EXC 250f Sixdays -13, 690 Duke -09
Supermoto skrev:
2656743 Det som är ungt för vissa andra kan mycket väl vara barnarov för dig, gamlo :7peta



:pannkyss

:hördu JAG ÄR INTE GAMMAL!!!!!

elakt förtal!!! :fatta!

Dudette skrev:
2657238 Haha ja ni tanter;):blah
närå men crossbanan e fan frizon.. där kan man glo som fan o skylla på helt andra grejjer .. typ ååh sån där thor tröja tänkte jag köpa eller va bra du körde eller ja vad som helst! fan när jag kommer hem så känner jag att d vankas farliga crossbrudar som gör stan osäker för en kväll eller har jag fel??:Rockbanan

sheisse jag sticker om en vecka! d här e läskigt

men issi vart vare du bodde nånstans??

rock on:2cool

Klart vi ska ut och göra stan osäker!! :yoparty

och jag bor på Kungsholmen, förfest hemma hos mig!!! :D

kramis!!

/issi
 
Last edited:

mariiii

full rulle
Gick med
14 Sep 2006
Ort
Sö'tälje
Hoj
CR 250
Hej brudisar

typiskt att man inte är här när allt händer, ni sprutar ju ur er inlägg! Va på 60årskalas i helgen i Mora så den där tävlingen å alla tajta muskler missade man ju totalt. :huvet
Ha de så himla fint nu Sandra i alperna. Den som hör om nån tävling kan väl höra av sig, börjar bli dags me lite fajter på banan nu! Å klart vi ska ut å parta alla crossbrudar!:tuttar
Kram på er
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Hej tjejer!

Jag har precis köpt en halv CR 250 för att kunna köra hela året, få lite mer hojvana och ha skitkul med! Jag undrar bara om det kommer bli något mer tjejläger nästa år? Skulle va jättekul att vara med då, när man fått lite mer träning så man orkar köra! Man vill ju gärna lära sig hur man ska göra för att köra lite fortare och framför allt bättre!

Ha det!
 

Dudette

Man lever bara en gång!
Gick med
20 Nov 2006
Ort
Stockholm
Hoj
YZ250f -07 "Shaun"
Alx skrev:
2658322 Hej tjejer!

Jag har precis köpt en halv CR 250 för att kunna köra hela året, få lite mer hojvana och ha skitkul med! Jag undrar bara om det kommer bli något mer tjejläger nästa år? Skulle va jättekul att vara med då, när man fått lite mer träning så man orkar köra! Man vill ju gärna lära sig hur man ska göra för att köra lite fortare och framför allt bättre!

Ha det!
Ey! ja d va en liten spurt här.. när d blev tal om en mumbit... som iof va hos mig o pbakade pepparkakor igår mkt trevligt:slicka nä men ush va gör jag^^



ja men så länge d e i maj så e jag fet på!! så d tycker jag ni ska planera!
 

flygandefaran

protected by angels
Gick med
12 Sep 2006
Ort
Västerhaninge
Hoj
Honda crf 250r -07
issi skrev:
2658162 :hördu JAG ÄR INTE GAMMAL!!!!!

elakt förtal!!! :fatta!



Klart vi ska ut och göra stan osäker!! :yoparty

och jag bor på Kungsholmen, förfest hemma hos mig!!! :D

kramis!!

/issi

Håller me dig Issi :censored ...... vi får göra stan efter nyår.
vi har dessutom kvalliteter som dom inte har, typ lite mer :tuttar o om d inte funkar så använder vi ... :smasha sen ere inge motstånd :D

mariiii skrev:
2658302 Hej brudisar

typiskt att man inte är här när allt händer, ni sprutar ju ur er inlägg! Va på 60årskalas i helgen i Mora så den där tävlingen å alla tajta muskler missade man ju totalt. :huvet
Ha de så himla fint nu Sandra i alperna. Den som hör om nån tävling kan väl höra av sig, börjar bli dags me lite fajter på banan nu! Å klart vi ska ut å parta alla crossbrudar!:tuttar
Kram på er

Öj marii!

D e ju tomtecup på Högsta den 26 dec :tummenupp ....2 mannalag ....ska inte du o din snubbe va me

:angel
 
Last edited:

flygandefaran

protected by angels
Gick med
12 Sep 2006
Ort
Västerhaninge
Hoj
Honda crf 250r -07
Dudette skrev:
2658384 Ey! ja d va en liten spurt här.. när d blev tal om en mumbit... som iof va hos mig o pbakade pepparkakor igår mkt trevligt:slicka nä men ush va gör jag^^

Hallådär :va :ajjabajja !

tjuvstarta inte nu ..... ge os en ärlig chans:gråta

Issi ska vi tåla sånt här ..... d borde bli bestraffning för tjyvstarter :fatta!
 
Last edited:

flygandefaran

protected by angels
Gick med
12 Sep 2006
Ort
Västerhaninge
Hoj
Honda crf 250r -07
Alx skrev:
2658322 Hej tjejer!

Jag har precis köpt en halv CR 250 för att kunna köra hela året, få lite mer hojvana och ha skitkul med! Jag undrar bara om det kommer bli något mer tjejläger nästa år? Skulle va jättekul att vara med då, när man fått lite mer träning så man orkar köra! Man vill ju gärna lära sig hur man ska göra för att köra lite fortare och framför allt bättre!

Ha det!
Hej på dig !

ta kontakt me micke meck, han håller i lägret, de sas att d skulle bli nåt i vår.

:angel
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
flygandefaran skrev:
2659130 Hej på dig !

ta kontakt me micke meck, han håller i lägret, de sas att d skulle bli nåt i vår.

:angel

Det ska jag göra! Vore skitkul att va med!
 

issi

* 3 äpplen hög, som en smurf... *
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Hus med för litet garage...
Hoj
KTM EXC 250f Sixdays -13, 690 Duke -09
Sådärja! nu är vi endurokittade igen :D

Igår bytte jag hjul på Wille, alldeles själv *stooolt*
min kära sambo satt brevid, gav spydiga kommentarer och drack "meck-öl" :öl

Det gick ju ganska bra tills vi skulle sätta på kedjan för då var den alldeles för kort (eller bakdrevet var alldeles för stort, typiskt det som var så snyggt i guld...?) Så vi fick flytta bakdrevet från supermotohjulet... ja ja.. det gick ju att lösa iallafall :näsblod

Nu i helgen ska vi ut och smutsa ner oss lite.. Vi ska ner till Örebro och brumma lite på stubbåkrarna så det lär väl bli lerigt värre :skrämd
(lera är bra för hyn... lera är bra för hyn... lera är bra för hyn... lera är bra för hyn...)

Jo..
Vi tänkte åka och titta på Hjuldansen den 26:e dec i Karlsborg... någon som ska dit??

tjing!

hjulbytar-issi
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
issi skrev:
2659647
Igår bytte jag hjul på Wille, alldeles själv *stooolt*
min kära sambo satt brevid, gav spydiga kommentarer och drack "meck-öl" :öl

Nu i helgen ska vi ut och smutsa ner oss lite.. Vi ska ner till Örebro och brumma lite på stubbåkrarna så det lär väl bli lerigt värre :skrämd
(lera är bra för hyn... lera är bra för hyn... lera är bra för hyn... lera är bra för hyn...)
Duktig ponke !! Åsa är upplärd på liknande vis.
"Sluta gnälla! Vill du köra så får du lära dig det man behöver kunna!! Seså, fyrans drev byter inte sig självt" :D :kär

Gärdesägaren har uttryckt sig ungefär såhär ang. helgen. "Ja, ni kan självfallet köra där men det är fan inget jag skulle ge mig på" och han brukar köra GGN osv. Så vi får intala oss att lera är JÄ-LIGT bra för hyn, hehehe :hojsmilie
 

issi

* 3 äpplen hög, som en smurf... *
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Hus med för litet garage...
Hoj
KTM EXC 250f Sixdays -13, 690 Duke -09
Supermoto skrev:
2659705
Gärdesägaren har uttryckt sig ungefär såhär ang. helgen. "Ja, ni kan självfallet köra där men det är fan inget jag skulle ge mig på" och han brukar köra GGN osv. Så vi får intala oss att lera är JÄ-LIGT bra för hyn, hehehe :hojsmilie

Det här kan ju bli spännande... på ett dåligt sätt :gnissla

:hihi

/issi
 

mindraper

Här kör vi året runt!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM 690 Power
mekmek

kolla in koncentrationen och den matchande tröjan... :)
//m
 

Bifogat

  • mek.jpg
    mek.jpg
    74.2 KB · Visningar: 74
  • mek1.jpg
    mek1.jpg
    89 KB · Visningar: 87

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Supermoto skrev:
2659705
Gärdesägaren har uttryckt sig ungefär såhär ang. helgen. "Ja, ni kan självfallet köra där men det är fan inget jag skulle ge mig på" och han brukar köra GGN osv. Så vi får intala oss att lera är JÄ-LIGT bra för hyn, hehehe :hojsmilie


Haha.... Känns som mina gärden... man kanske skulle sälja lerinpackningar under roliga former på gärdena här... Tjejer e ju lättlurade sådär...hehe
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top