Sporthoj Skellefteå

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Jag är där, bakfull och krasslig men där :)

Matte säg åt Stellan att ta med medlemsblock, får inte hyra plats om man inte är medlem etc så kan kanske behövas på ngn av oss.
 

Domi

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2004
Ort
SKELLEFTEÅ
Hoj
PÅ G
Matterunken skrev:
2348958 Månadsmöte på klubben SÖN den 6 kl: 18.00.

Vi som ska flytta in i mekbås på klubben måste försöka ta sig dit.

1. Mattias R
2. Jimmy F
3. Anders S
4. Erik B
5. Johan S
6. Robert P

Givetvis får alla som vill känna sig delaktiga i klubben och är/vill bli medlem hjärtligt välkommna.

Låter bra, kommer dit :tummenupp Jag måste teckna medlemsskap oxå
 

Thrazher

Speedfreak
Gick med
18 Jun 2004
Ort
Falköping
Hoj
ingen för tillfället
Matterunken skrev:
2348958 Månadsmöte på klubben SÖN den 6 kl: 18.00.

Vi som ska flytta in i mekbås på klubben måste försöka ta sig dit.

1. Mattias R
2. Jimmy F
3. Anders S
4. Erik B
5. Johan S
6. Robert P

Givetvis får alla som vill känna sig delaktiga i klubben och är/vill bli medlem hjärtligt välkommna.

E det jag eller rasta som e på 6:e plats?? :confused:
 

Cantona

Ny medlem
Gick med
30 Oct 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
GSX 1400 K2
Tjena!
Har grymt svårt att komma på söndag. Jag är fortfarande på semester men platsen vill jag ha! /Bolin :yoparty



Matterunken skrev:
2348958 Månadsmöte på klubben SÖN den 6 kl: 18.00.

Vi som ska flytta in i mekbås på klubben måste försöka ta sig dit.

1. Mattias R
2. Jimmy F
3. Anders S
4. Erik B
5. Johan S
6. Robert P

Givetvis får alla som vill känna sig delaktiga i klubben och är/vill bli medlem hjärtligt välkommna.
 

Ogre

påställd
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Linköping
Hoj
r6-02
Nu har jag äntligen gått och skaffat mig en riktig hoj :)
 

Bifogat

  • Kopia av r6 004.jpg
    Kopia av r6 004.jpg
    138.7 KB · Visningar: 75

streetfightr

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2006
Ort
Skellefteå
Hoj
Buell M2-99 & XB12SS-10
Nån som är intresserad av att köpa lite TL1000S prylar som blivit över?
div kåpor, blinkers, lyse och dyl. .
 

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
Nu jävlar i vägen...
Efter en lång frånvaro och slutligen en total dissektion av spisen har äntligen felet hittats. Som väntat var det pissenkelt.
Allt ser bra ut, men överfallet till balansaxeln är löst. En sabla bult som rallat loss. Handlat lite bultar å skit nu. (bra mekaniker hittills verkar det som)
Synd att man lyssnar på alla som säger att det ska va ditt å datt, men man har väl lärt sig nåt antar jag.
Fan vilken ångest det var att dela motorn, men det visade sig iaf att jag kunde lämna kamkedjan kvar. Johoo!
Nu ska ba allt momentdras (hoppas steffes nyckel räcker) å sen fan ska jag nog kunna lägga en eller annan repa innan snön kommer.
Att man sen såg att spjällen bara öppnade 3/4 kan ju inte göra nåt sämre...
Är det nån som har skittrist å vill svänga förbi med glatt humör så vet ni var jag finns, med hammaren och kofoten i handen.
Borde ha ett par packningar, men väntar till den är startad, sen tjackar jag på mig. Nu smetar jag bara klet på allt.
Kan ju bli som vanligt...
 
Last edited:

Cleanstream

Living on a razorblade
Gick med
20 Oct 2003
Ort
China Mainland
Hoj
2x gixxer turbo
Sådärja nu har man mellankortet:yoparty
Nån här som vet av nån sporthoj på "25kw" för ca 30 lax?Tycker det verkar dåligt om dom!
 

Thrazher

Speedfreak
Gick med
18 Jun 2004
Ort
Falköping
Hoj
ingen för tillfället
magsnus skrev:
2360558 jag ha då tänkt åka en sväng.vi kan ju skriva imorrn just innan halv sju så vi vet hur många som kommer:tummenupp

Blir nog inge åka denna vecka heller :( taskig taiming med jobbet... slutar 22:00 hela veckan... får se om man pallrar sig ner till klubben nästa vecka...
 

drzpeppe

vfrpeppe sedan länge
Gick med
6 Sep 2004
Ort
Skellefteå
Hoj
VFR 800 -99
jesseboy skrev:
2359426 Nu jävlar i vägen...
Efter en lång frånvaro och slutligen en total dissektion av spisen har äntligen felet hittats. Som väntat var det pissenkelt.
Allt ser bra ut, men överfallet till balansaxeln är löst. En sabla bult som rallat loss. Handlat lite bultar å skit nu. (bra mekaniker hittills verkar det som)
Synd att man lyssnar på alla som säger att det ska va ditt å datt, men man har väl lärt sig nåt antar jag.
Fan vilken ångest det var att dela motorn, men det visade sig iaf att jag kunde lämna kamkedjan kvar. Johoo!
Nu ska ba allt momentdras (hoppas steffes nyckel räcker) å sen fan ska jag nog kunna lägga en eller annan repa innan snön kommer.
Att man sen såg att spjällen bara öppnade 3/4 kan ju inte göra nåt sämre...
Är det nån som har skittrist å vill svänga förbi med glatt humör så vet ni var jag finns, med hammaren och kofoten i handen.
Borde ha ett par packningar, men väntar till den är startad, sen tjackar jag på mig. Nu smetar jag bara klet på allt.
Kan ju bli som vanligt...

Tjenare Jesse-ponken - kul att det ordnat upp sig! Jag har en skitfin Sandvik-Belzer momentnyckel som knappt är använd och den får du gärna låna. Hör av dig om du vill!!

Pussokram,

/Peppe
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Brännström skrev:
2359794 Sådärja nu har man mellankortet:yoparty
Nån här som vet av nån sporthoj på "25kw" för ca 30 lax?Tycker det verkar dåligt om dom!

Gratulerar :tummenupp

http://www.blocket.se/vi/8217352.htm?ca=2_s

Jo finns snålt om dom, kanske därför min hann vara på blocket i ca 3 timmar innan killen från Adak bokade tid :)

Får se om jag ska köra ikväll, ska dit efter jobbet sen får John Blund säga vad han tycker när vi börjar va klara där.
 

Matterunken

Billackerare
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Gammelfazer....
jesseboy skrev:
2359426 Nu jävlar i vägen...
Efter en lång frånvaro och slutligen en total dissektion av spisen har äntligen felet hittats. Som väntat var det pissenkelt.
Allt ser bra ut, men överfallet till balansaxeln är löst. En sabla bult som rallat loss. Handlat lite bultar å skit nu. (bra mekaniker hittills verkar det som)
Synd att man lyssnar på alla som säger att det ska va ditt å datt, men man har väl lärt sig nåt antar jag.
Fan vilken ångest det var att dela motorn, men det visade sig iaf att jag kunde lämna kamkedjan kvar. Johoo!
Nu ska ba allt momentdras (hoppas steffes nyckel räcker) å sen fan ska jag nog kunna lägga en eller annan repa innan snön kommer.
Att man sen såg att spjällen bara öppnade 3/4 kan ju inte göra nåt sämre...
Är det nån som har skittrist å vill svänga förbi med glatt humör så vet ni var jag finns, med hammaren och kofoten i handen.
Borde ha ett par packningar, men väntar till den är startad, sen tjackar jag på mig. Nu smetar jag bara klet på allt.
Kan ju bli som vanligt...

Så jävla roligt Jesse. Stora gratulationer från andra sidan stan.

Till alla som ska på klubben och jobba ikväll så kan jag inte komma, så jag och jimmy var dit i går och tömde nästan allt.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top