Så har man klantat sig igen...sydskanes..

Canoly

Guest
GSXR1100R skrev:
Ja du Glappa, det finns vid varje körtillfälle 3 grupper ggr 25 platser = 75 st som får köra, tänk dig om vi hade 750 medlemmar, då skulle endast 10% av medlemmarna få köra vid varje tillfälle, men klubben skulle håva in fett med stålar, då om något skulle det klagas.

Redan förra året så fick man hänga på låset om man ville köra, grupperna fylls ofta på ett par timmar, det räcker altså inte att vara snabb på banan, man måste vara snabb vid tangentbordet oxo.

:pannkyss

Du både tänker rätt och räknar rätt, i en sån stor klubb vill inte jag sitta i styrelsen, ty då blir plötsligt allt gnäll motiverat :tummenupp
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
Eller som man säger... Bättre liten o rapp än stor o slapp.... tänk på de :gnissla
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
AleX skrev:
Du e bara avundsjuk för att jag flaggade mer än dig förra året :pannkyss

Ja, jätteavundsjuk minsann!!!

AleX skrev:
Eller som man säger... Bättre liten o rapp än stor o slapp.... tänk på de :gnissla

Har mamma sagt det till dig så du inte ska få allt för dåligt självförtroende? :tungan
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
GSXR1100R skrev:
Redan förra året så fick man hänga på låset om man ville köra, grupperna fylls ofta på ett par timmar, det räcker altså inte att vara snabb på banan, man måste vara snabb vid tangentbordet oxo.
:pannkyss

Den i huvudsak största anledningen till att jag inte körde mer än två gånger på sturup under förra säsongen var att jag inte hade tillgång till internet under den tid på dygnet de 25 platserna i min avsedda grupp bokades upp. Förhoppningsvis ser kommande säsong annorlunda ut. Blir det som jag tänkt mig funderar jag på om man inte borde försöka hyra hyra en plats att förvara motorcykeln lite närmare banan för att slippa pendla Helsingborg- Sturup vid varje tillfälle på motorcykel.

Slutligen en stilla undran. Inte borde väl medlemarna själva ha möjlighet att sälja sitt medlemskap vidare till vem som helst (till högst bjudande) den dagen de inte avser köra mer?
 
Gick med
12 Jul 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
The Beast
Harmon Rabb skrev:
Blir det som jag tänkt mig funderar jag på om man inte borde försöka hyra hyra en plats att förvara motorcykeln lite närmare banan för att slippa pendla Helsingborg- Sturup vid varje tillfälle på motorcykel.
Synd att du inte hängt på resten av gänget från Hbg,finns ju en hel del roliga vägar ner till sturup.
Brukar ju bli ett gäng på 3-10 st som drar ner förutom vi som kört med racehojar.
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Zmurfen skrev:
Synd att du inte hängt på resten av gänget från Hbg,finns ju en hel del roliga vägar ner till sturup.
Brukar ju bli ett gäng på 3-10 st som drar ner förutom vi som kört med racehojar.

Får hänga på nästa säsong. Alltid trevligt att bekanta sig med nya vägar i sällskap av andra förutsatt att det inte handlar om vansinneskörningar.
 
Last edited:

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
jag visste inte om jag hade betalat .... men igår så droppade det ner ett grönt litet kort som det stog #200 på :tuttar
 

#57 Thundrace

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Hofterup
Hoj
Ducati 1098S
Snälla,skit nu i att spamma denna tråden åt helvete....det kan jag öppna en ny till...eller ta valfri från Madicken...Jag vill seröst köpa/överta ett medlemsskap i sydskanes....ring om du kan hjälpa mig 0705-182615 Mvh Johan :tummenupp
 
Nyheter
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Top