Så har man klantat sig igen...sydskanes..

#57 Thundrace

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Hofterup
Hoj
Ducati 1098S
Jag har av div anledningar missat att betala in till Sydskanes...om nån är medlem och känner på sig att du inte kommer köra banåkningarna så tar jag gärna din plats...pris eft ö-kommelse...Mvh Johan 0705/182615
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
Vad ligger budet för ett medlemskap på

//svarta listan mode (on)
5000 snabbt o lätt ... kostar o ligga på topp :hihi
//svarta listan mode (off)
 

Deagol

En vit en vit
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Höganäs
Hoj
ZX 10 R NINJA -09
Hmmm kan gärna tänka mig att snurra lite där men kön är sååååååååååå lång :(
 

metallgutten

ganska okej
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund
Hoj
Yamaha XJR 1300
#57 Thundrace skrev:
om nån är medlem och känner på sig att du inte kommer köra banåkningarna så tar jag gärna din plats...pris eft ö-kommelse
Ledsen att behöva göra dig besviken, men föreningen tillåter inte försäljning av bokade platser via forumet eller överlåtande på annat sätt. Nytt för i år är något som kallas "marknadsplatsen" där medlemmar kan "släppa" sin bokning för andra (även icke medlemmar) att ta över. Citat från hemsidan (man måste vara inloggad medlem för att se detta)

"Du har, på de bokade arrangemang där du har knappen: [ändra status], möjlighet att "frigöra", alternativt "ta tillbaka", din(a) bokning(ar) för andra att ta över. När ordinare platser i respektive grupp är slut kommer din och andras "släppta" platser, i gruppen, i turordning kunna bokas av de som inte redan har en plats. Skulle du ångra dig och vill "ta tillbaka" din plats kan du göra detta så länge ingen annan redan tagit över den. Om din plats inte skulle bli tagen är du skyldig att betala enligt gällande regler. OBS! Vi accepterar endast bokade förare på våra körningar, vilket betyder att du inte kan sälja/överlåta din plats vid sidan om - utan endast här via hemsidan. Detta blir mest rättvist för alla som vill vara med på våra arrangemang medlem eller ej."

Mvh, Kristian - SSEMSE
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
metallgutten skrev:
Nytt för i år är något som kallas "marknadsplatsen" där medlemmar kan "släppa" sin bokning för andra (även icke medlemmar) att ta över. Mvh, Kristian - SSEMSE

Utmärkt :tummenupp

//Medlem 173
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
metallgutten skrev:
Ledsen att behöva göra dig besviken, men föreningen tillåter inte försäljning av bokade platser via forumet eller överlåtande på annat sätt. Nytt för i år är något som kallas "marknadsplatsen" där medlemmar kan "släppa" sin bokning för andra (även icke medlemmar) att ta över. Citat från hemsidan (man måste vara inloggad medlem för att se detta)

Detta blir mest rättvist för alla som vill vara med på våra arrangemang medlem eller ej."[/I]

Mvh, Kristian - SSEMSE
Genialiskt :tummenupp
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
AleX skrev:
Vad ligger budet för ett medlemskap på

//svarta listan mode (on)
5000 snabbt o lätt ... kostar o ligga på topp :hihi
//svarta listan mode (off)

Ja, ska du köra lika mkt som du brukar så kan du ju lika gärna släppa din plats :arsele
 

#57 Thundrace

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Hofterup
Hoj
Ducati 1098S
metallgutten skrev:
Ledsen att behöva göra dig besviken, men föreningen tillåter inte försäljning av bokade platser via forumet eller överlåtande på annat sätt. Nytt för i år är något som kallas "marknadsplatsen" där medlemmar kan "släppa" sin bokning för andra (även icke medlemmar) att ta över. Citat från hemsidan (man måste vara inloggad medlem för att se detta)

"Du har, på de bokade arrangemang där du har knappen: [ändra status], möjlighet att "frigöra", alternativt "ta tillbaka", din(a) bokning(ar) för andra att ta över. När ordinare platser i respektive grupp är slut kommer din och andras "släppta" platser, i gruppen, i turordning kunna bokas av de som inte redan har en plats. Skulle du ångra dig och vill "ta tillbaka" din plats kan du göra detta så länge ingen annan redan tagit över den. Om din plats inte skulle bli tagen är du skyldig att betala enligt gällande regler. OBS! Vi accepterar endast bokade förare på våra körningar, vilket betyder att du inte kan sälja/överlåta din plats vid sidan om - utan endast här via hemsidan. Detta blir mest rättvist för alla som vill vara med på våra arrangemang medlem eller ej."

Mvh, Kristian - SSEMSE

Du har fel,det gäller bokad körning,inte medlemsskap. Fick besked att det går alldeles utmärkt att ta över någons medlemskap. Bättre att medlemmarna är aktiva än en massa medlemmar som ändå inte kör.. Mvh Johan :tummenupp
 

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
#57 Thundrace skrev:
Du har fel,det gäller bokad körning,inte medlemsskap. Fick besked att det går alldeles utmärkt att ta över någons medlemskap. Bättre att medlemmarna är aktiva än en massa medlemmar som ändå inte kör.. Mvh Johan :tummenupp

Jag vill också ta över ett medlemskap om nu någon inte utnyttjar sitt.
Planerade att sitta framför datorn 00.00.01 på nyårsnatten med glömde naturligvis det och kom inte på det förrån det var försent.
Den som tvivlar på att jag hade lust att knocka mig själv har fel.
Jag kommer att stå vid sidan av banan alla bandagar med rådjursögon, hulkande och klängande på staketet.

Så nu är man hänvisad till slalom mellan rådjuren på häckebergaring ytterligare en sommar.

OM du någon känner att vederbörande kan släppa sitt medlemskap så SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA, pm a mig.
 

metallgutten

ganska okej
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund
Hoj
Yamaha XJR 1300
#57 Thundrace skrev:
Nej - jag har inte fel, däremot har jag misstolkat ditt inlägg.

Jag läste det som om du annonserade efter att köpa plats(er) till föreningens arrangemang och det är inte accepterat längre.

:)
 

#57 Thundrace

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Hofterup
Hoj
Ducati 1098S
metallgutten skrev:
Nej - jag har inte fel, däremot har jag misstolkat ditt inlägg.

Jag läste det som om du annonserade efter att köpa plats(er) till föreningens arrangemang och det är inte accepterat längre.

:)
Och det gör jag inte...jag vill köpa ett medlemskap...och visst...om nån vill ha 5 loppor för det så visst..Då e det nog bara bevis på att den som sålde inte tänkte köra i alla fall... Mvh Johan. :tummenupp
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Så jävla dumt medlemssystem dom verkar ha, nu vill ja inte bli medlem i sydstats sm eller vad klubben heter men ja förstår att folk blir upprörda :)

//D Jag är trött :tungan
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
Slappa skrev:
Så jävla dumt medlemssystem dom verkar ha, nu vill ja inte bli medlem i sydstats sm eller vad klubben heter men ja förstår att folk blir upprörda :)

//D Jag är trött :tungan

Man ska inte uttala sig om saker man inte vet nåt om. Du gör verkligen skäl för ditt nick... :brinnerup
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Slappa skrev:
Så jävla dumt medlemssystem dom verkar ha, nu vill ja inte bli medlem i sydstats sm eller vad klubben heter men ja förstår att folk blir upprörda :)

//D Jag är trött :tungan
Ja du Glappa, det finns vid varje körtillfälle 3 grupper ggr 25 platser = 75 st som får köra, tänk dig om vi hade 750 medlemmar, då skulle endast 10% av medlemmarna få köra vid varje tillfälle, men klubben skulle håva in fett med stålar, då om något skulle det klagas.

Redan förra året så fick man hänga på låset om man ville köra, grupperna fylls ofta på ett par timmar, det räcker altså inte att vara snabb på banan, man måste vara snabb vid tangentbordet oxo.

:pannkyss
 

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
GSXR1100R skrev:
Ja du Glappa, det finns vid varje körtillfälle 3 grupper ggr 25 platser = 75 st som får köra, tänk dig om vi hade 750 medlemmar, då skulle endast 10% av medlemmarna få köra vid varje tillfälle, men klubben skulle håva in fett med stålar, då om något skulle det klagas.

Redan förra året så fick man hänga på låset om man ville köra, grupperna fylls ofta på ett par timmar, det räcker altså inte att vara snabb på banan, man måste vara snabb vid tangentbordet oxo.

:pannkyss

Jag vill ff ta över ett medlemskap :(

Visst finns det någon som inte använder sitt och som dessutom vill bjuda på att de fd polarna får garva åt en rookie på en Daytona :)

PE EMMA MAJ så får du en :pannkyss

PS På nyårsnatten kl 00 så gick tankarna till en pudel och en schäfer istället för bokningen på nätet. De stackars vovvarna blev ju rädda ju när smällandet kom igång så jag fick ju sitta och trösta dem istället. Visst ÄR det synd om mig nu DS
 
Last edited:

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
CorbenDallas skrev:
Ja, ska du köra lika mkt som du brukar så kan du ju lika gärna släppa din plats :arsele


Du e bara avundsjuk för att jag flaggade mer än dig förra året :pannkyss
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top