Jo, det gör den. Jag åker en del i Spanien på bana och där måste man ha försäkring som täcker extra kostnader, typ helikopter från banan till sjukhuset. Det täcker min hemförsäkring plus andra kostnader som inte blåkortet/vår vanliga sjukförsäkring täcker.