Search results

  1. stuntsnubben

    Rasat växellådan

    Känner man när man drar in handtaget om koppling eller lamellerna är slut? Det känns som vanligt när man kopplar, men oljan är rätt svart är de ett tecken på att ja bränt lamellerna? Och vad går ett par nya lameller på ca? ----------------------- edit: Släppte upp wiern lite så de vart större...
  2. stuntsnubben

    Rasat växellådan

    Okej tackar alla:bow, ska tömma ur oljan och kolla lamellerna, återkommer med bättre förklaring.
  3. stuntsnubben

    Rasat växellådan

    Tjena, först och främst, jag kör en f4i stunthoj, och jag övade rullande burnouts så ville jag testa på 1an, kör på 2an annars hursomhelst jag började från stillastående sen drog jag iväg, den varvade rejält men grejjen var att jag hade kopplingen i lite, har ändrat utväxlingen så att den tar...
Back
Top