Search results

  1. Vatten temp 110?

    Okej ! Det låter bra ! Den blir inte så varm vid landsvägskörning mer 80-90 .
  2. Vatten temp 110?

    Hej alla goa å glada! Jag har en gsx-r 750 -96. Den startar fint och låter bra men blir väldigt varm tycker jag. Den blir 110grader då slår fläckten igång. Är det normalt? Hur funkar olja och vattenkylning på dessa är de integredade? Tycker mig också höra något metalliskt tickande ljud när den...
  3. Byta tändningslås r1 -03

    Hej! Jag ska ta bort/byta tändningslåset på min hoj. Vad ska jag lossa på? Fattar ingenting. sitter 2 gröna skruv men de sitter som satan, går att röra på dem men då får man ta i för kung och fosterland. Några bra tips, bilder? Tack på förhand! Patrik
Back
Top