fick ett hett tips på enduromx.com att jag skulle ställa denna frågan här för det finns många med erfarenhet innom denna punkten tydligen;)
hade lite för mycket hemlängtan på väg hem från jobbet i norge i tisdags,
blev tagen i en laserkontroll, 102km/h på 70 sträcka...
jag hade ju aldrig hört...