Search results

  1. indraget KK, yttran till länsstyrelsen??

    om får skriva ihop ngt bra då;) tyvär kostar det ju 400kr att få ut ett standardformulär hos trafikjuristen:S
  2. indraget KK, yttran till länsstyrelsen??

    nu när jag har signerat alla pappaer har jag då altså erkännt altihopa??
  3. indraget KK, yttran till länsstyrelsen??

    haha fram tills nu;) nej den hade ju gått ut redan eftersom jag tog a1-kort så tidigt:D å det var ju tur det! men problemet är att jag ska inte tillbaka till norge fören på onsdag, och yttrandet skall vara inne senast torsdag:S
  4. indraget KK, yttran till länsstyrelsen??

    fick ett hett tips på enduromx.com att jag skulle ställa denna frågan här för det finns många med erfarenhet innom denna punkten tydligen;) hade lite för mycket hemlängtan på väg hem från jobbet i norge i tisdags, blev tagen i en laserkontroll, 102km/h på 70 sträcka... jag hade ju aldrig hört...
Back
Top