Search results

  1. Ryckutjämnare...

    Hellu! Hur är det med ryckutjämnare på bakfälgarna t.ex Excel osv. är det extra tillbehör jag hörde en som sa att Ktm har det på vissa motarder? Får man spänna ekrarna ofta om man kör utan ryckutjämnare.../dutta :)
  2. 5 tum bakfälg tillXr650!

    Hellu! Är det någon på forumet som kör med 5.00 tum bakfälg på sin XR650 eller någon som har erfarehet om det passar och går fritt i baksvingen? Sen vilken drevning som passar bäst för gata? Snart dags att inhandla prylar... :) Mvh dutta
Back
Top