Nu är det så att 125 tiden börjar närma sig sitt slut och en större hoj är inte långt bort.
Jag har provkört eh hel del olika så som mt-07, xj-6, duke 390/690, 450exc/250exc båda motarder, husaberg 570fe sm och så en 690 smcr.
Jag har kört duke 125a i 2år och ångrar starkt att jag inte skaffade...