Search results

  1. R2

    SM 3 på Gelleråsen

    Några smakprov från SM på bikeweek, alla kort finns på www.motofoto.se
  2. R2

    Racingworld 22Maj

    Nu finns alla mina bilder upp på hemsidan från Racingworlds bandag 22maj. Skicka ett mail till info@motofoto.se om ni vill köpa bild, uppge bild/filnamnet som står under bilden i galleriet på hemsidan. www.motofoto.se
  3. R2

    RR SM Anderstorp 2016

    Mina bilder från SM premiären på Anderstorp finns nu uppe på: www.motofoto.se
  4. R2

    Bra enkel brandvägg, tips tack.

    Jag behöver en brandvägg där jag lätt kontrollerar utgående trafik, önskar rekommendation tack.
  5. R2

    Chipex eller liknande, hur fixa repa på bilen bäst?

    änkte fixa nån repa och stenskott på bilen men har noll erfarenhet av detta, har läst en del bra om Chipex men undrar om nån här har nått bra att rekommendera?
  6. R2

    Tips på bra SSD ?

    Ska köpa SSD disk och vill ha tips från er som haft en i drift en tid. Siktar på en 120gb, kanske större. Ska ha operativ, två tre program på den och tanka över bilder efter fotografering och ha dom där när dom bildbehandlas, så både läs och skriv till samma disk.
  7. R2

    Bild Actionpics kinnekulle, motofoto.se

    Nu finns bilder uppe från Actionpics bandag på kinnekulle. Kolla under "Bandagar" på www.motofoto.se Filnamn står under bilderna, ange det vid frågor eller beställning, som görs på info@motofoto.se
  8. R2

    Bild Bridgestone Gelleråsen 22 april

    Här kommer några smakprov från onsdagen med Bridgestone. Alla bilder finns på www.motofoto.se under bandagar.
  9. R2

    Gasbil, cng, är det nått att ha?

    Ska köpa en opel combo och har hittat en som har allt men den är gasdriven. är sånt bara strul eller rätt ok?
  10. R2

    Mer hårddsik, hur bäst lagra stora mängder?

    Mer hårddisk, hur bäst lagra stora mängder? Jag behöver köpa mer lagring, har 10 TB fördelat på 6 diskar idag varav 3 externa. 4tb är spegel/backup. I år lär jag behöva minst 1TB till, +1 i spegel också. Visst det är ju bara att köpa en extern till men det blir ju en skog av lådor till sist...
  11. R2

    Musikfråga, vilken låt?

    I slutet på denna cover, från 4:12 ca, så kommer en sångslinga in som jag är från en annan låt som jag känner igen, kan nån hjälpa mig? Det är alltså hoohooo oo oo ooo jag menar, så ingen direkt sång. https://www.youtube.com/watch?v=sKJY55ffHZQ
  12. R2

    20 hk / 85cc

    Behöver input från kunnigt folk om hur man kan strypa en 85cc 2takt ner till 20hk? Strypa insuget borde väl funka? Man vill ju vinna/behålla körbarhet också om möjligt. Att detta är möjligt med kunskap tid och pengar tvivlar jag inte på, men om scenariot är en effektgräns som påtvingas en...
  13. R2

    Silver dream racer

    Jag har ett vagt minne av att ha sett denna i min barndom, sprang på den idag och måste dela med mig.. resten av delarna finns på tuben.
  14. R2

    Gas / CNG bil, fördelar nackdelar?

    Söker erfarenheter av CNG/gasbilar, är dom driftsäkra, lättstartade i kyla, etc? Är kallstarter "dyrare" än bensin? Det är en Combo ev köper, 1,6 bensin/CNG motor, jag kommer köra den kortare sträckor.
  15. R2

    ARRC live på tuben

    ARRC, Asia Road Racing Championship sänder kvalet från suzuka live på tuben nu
  16. R2

    Bild Bilder från Racingworld 10 aug

    Nu finns ett album på www.motofoto.se Här kommer några smakprov, inga PM om bilderna tack, mail finns på hemsidan.
  17. R2

    Schwantz video, gamla historier mm

    Värt att kolla på om man gillar Kevin och snack om racing i usa mm http://www.youtube.com/watch?v=7_NGb0LK5Os
  18. R2

    Gelleråsen 1juni

    komplett album finns på www.motofoto.se vänligen inga pm om köp etc, email finns på sidan.
  19. R2

    OK grafikkort för ca600kr

    Kan nån tipsa en rätt så oinsatt om ett bra grafikkort för ca600kr, spelar lite, fotoredigerar mycket, 23" hd skräm. webhallens fynd, finns det nått där runt det priset som är bra? http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/fyndvaror/grafikkort/pris/
  20. R2

    htpc, minidator, dongle... djungel

    Nu är racing säsongen snart här och en jäkla massa race ska smidigt kunna tittas på, söker nu råd om vad jag ska komplettera min tv med för att uppnå vissa funktioner. Tanken är nån trådbunden pryl med W7 som kan sköta streaming, nerladdning och uppspelning av upp till 1080 mkv, litet format...
Back
Top