Okej, det finns rötägg överallt, det har Adnan_gangstamupp mer än överjävligt tydligt visat men är det här sant så är det jävligt tragiskt...
http://hd.se/inrikes/2006/11/07/vaepnat-raan-mot-datorbutik/
http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,68203155_852__,00.html...