Search results

  1. Är det nån som är 190cm eller över som kör en thunderace här på forumet?

    Tjena! Är det nån som e mellan 190cm och över som kör en thunderace som kan berätta hur man sitter på en sådan, om man får plats med knäna etc. ??
  2. Behöver HJÄLP!!!!!!

    Har köpt en cbr1100xx och har nu ett problem som jag blir galen på, den går bara på 3 cylindrar, ibland kan den 4:e gå igång men då över 5k varv, jag har bytt tänd stift gjort rent fögasarna prova båda tändspolarna, provat bytt kablar, så e det nån som har några tipps på vad det kan vara...
Back
Top