Pja, vi får väl vara överens om att inte vara överens, då? Jag kör hoj, i runda slängar, 300 dagar per år. Mestadels på gator med med asfalt. Kan jag klämma ut ytterligare en 5-6 dagar med en scrambler blir jag toklycklig.
Jovisst, jag vill kunna titta ut genom köksfönstret, se min hoj nere på...