Tjenare! Igår när jag köpte min nya r6a -99 och jag kört med den hela dagen, var jag på väg hem och hade legat i ~130 i 2 mil lugnt körning. När jag svänger av så känner jag att nåt inte är som det ska och den börjar blöddra för att sen dö. Jag testar att dra igång den igen men den dör direkt...