Som jag skrev när nån skrev att Pini skulle köra för Leopard, synd att han signade för ett sånt jävla skitteam.
Jag tvivlar allvarligt på att nån saboterat plomberingarn särskilt med tanke på att de "inte" är en direkt utmanare till titeln. Då finns det andra team att sabotera för.
Men kan...