Jag tänkte bygga en liten enkel dyno.
Tävlar med kinesisk påhängsmotor och tröttnat på att gissa vad modifieringarna har för effekt.
Hittade en hyfsat stor elmotor!!
Tänkte använda mig av gratis programmet SimpleDyno.
Huviudsaken med bygget är inte att få ut exakt effekt, visar det 5 eller 8...