Har köpt en cbr1100xx och har nu ett problem som jag blir galen på, den går bara på 3 cylindrar, ibland kan den 4:e gå igång men då över 5k varv, jag har bytt tänd stift gjort rent fögasarna prova båda tändspolarna, provat bytt kablar,
så e det nån som har några tipps på vad det kan vara...