På söndag 17 juni kör vi Supermoto SM i Örebro. Ni får jättegärna komma och titta, men jag ser ännu hellre att ni kommer och hjälper till som funktionärer, det finns lite blandade uppgifter att fylla, tex fler flaggvakter, varvräknare, utsläpp, kafeteriapersonal och kökspersonal. Som tack för...