Tjena, japp du är välkommen på vanlig träning, 200 kr. Skinnställ, ingen glykol och uppsamlingskärl till förgasarslangarna, en liten petflaska funkar tex, finns ett bra utrymme mellan sving och motor. Och din klubb är med i Svemo, så du är ju i princip klar för träning. :) Välkommen!