Search results

  1. marcus56

    Hollänska serien

    Fy fan vilket väder! :D
  2. marcus56

    Träningstider på Gröndal Raceway

    Du kan väl åka ändå? Vill du inte rejsa så är det iaf vanlig träning på söndag.
  3. marcus56

    Kräftrejset 2011

    För att förenkla anmälan får ni gärna köpa er tillfälliga licens i förväg på www.svemo.se, skriv ut licensbrickan och ta med.
  4. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Sista chansen att tjuvträna inför helgens Kräftrejs, skaffa dig orättvisa fördelar! Tisdag 16/8 kl.17-20! :)
  5. marcus56

    Aprilia SXV

    Det tycker jag inte men tråden är 5,5 år gammal så det är klart att om man läser hela tråden hittar en hel del strul. Ju nyare desto bättre säkert men inte ens min -06 450 har haft några icke ägarrelaterade problem sedan de första barnsjukdomarna var åtgärdade(på garanti).
  6. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Vattenpumpsmörjning hittar du på Biltema annars, men det duger med bara vatten för dagen. 100% tätt behöver det inte vara, men att det inte rinner när du lägger hojen ner blir skitbra! :tummenupp
  7. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Tjena, vi kör oftast inte söndagar, om vi inte har något arrangemang eller någon annan särskild anledning. Tyvärr har jag inte rättigheter att ändra på den delen av hemsidan, kanske inte kunskaper heller men däremot har jag lagt all aktuell och nödvändig information i nyhetsspalten till vänster...
  8. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Träning imorgon lördag 13/8 kl.9-14, välkomna!
  9. marcus56

    Sala Racing Park

    Nej, vi kör aldrig så länge, med hänsyn till våra grannar som inte uppskattar motorljud lika mycket som oss kör vi aldrig längre än till kl.14 förutom om det är tävling eller något större läger.
  10. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Tjena, japp du är välkommen på vanlig träning, 200 kr. Skinnställ, ingen glykol och uppsamlingskärl till förgasarslangarna, en liten petflaska funkar tex, finns ett bra utrymme mellan sving och motor. Och din klubb är med i Svemo, så du är ju i princip klar för träning. :) Välkommen!
  11. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Träning idag 17-20, sista chansen på en vecka, i helgen har vi stängt pga Dråpslaget, däremot kommer vi ha öppen provkörning av 85 kubikarna på lördag, vilken tid inte klart än.
  12. marcus56

    TR eskilstuna 31/7?

    Det borde vara enligt nya upplägget, men tidsschemat är inte anpassat för det ser jag..?
  13. marcus56

    Supermotard bana i TOMELILLA

    Kan du inte infiltrera klubben? Gå med i klubben, se till att komma med i styrelsen, de har alltid svårt att få tag på folk, sen kan du vara med och påverka och övertyga övriga styrelsemedlemmar om hur förträffligt det är, de kommer tjäna mycket pengar på att släppa in 2-hjulingar.
  14. marcus56

    Kräftrejset 2011

    Då kan du anmäla dig till varmkorvsklassen. ;)
  15. marcus56

    Vem utför dämparjobb?

    Karlskoga, lämna grejerna i samband med att du är i Örebro och tränar. ;)
  16. marcus56

    Race i Sala 23/7

    Vägbeskrivning?
  17. marcus56

    Intressekoll på supermotard tävling/jippo - Åmåls djuphamn

    Jag kommer gärna och kör. :) Vill ni vara säkra på att få mycket folk är SM-deltävling ett hett tips.
Back
Top