Typiskt kvinnor, tror hon verkligen att någon kör kåsan för att imponera på henne eller någon annan av det motsatta könet? Snälla, ha inte så höga tankar om er själva.
Det visar verkligen hur kvinnors snevridna egon funkar, ha ha!
Vilken skata! Uch!
Slutligen, nej, vi män kan inte föda barn...