Search results

  1. JT

    Är BMW 320/323 -00 nåt att ha?

    Tyvärr finns inga M-modeller med fyrhjulsdrift som tillval, men det är nog lika bra...:)
  2. JT

    Är BMW 320/323 -00 nåt att ha?

    Jag var tidigare BMW frälst och har haft allt från 316 till M5. Bakhjulsdrift är både roligt och pålitligt på vintern. Körde M5 med 400 hk utan problem både med och utan antispinn. Sedan köpte jag en gammal Audi A6 2,8 quattro som extrabil på vintern och sedan var jag fast. Audis 4-hjulsdrift är...
  3. JT

    Mr-X resa sthlm-gbg

    Kan du inte fixa någon som skannar in den? Bilr nostalgisk bara jag tänker på gammla nummer av SuperBike. När jag var en 16 år och körde 125a var det ingen saga det var 100% fakta!:D
  4. JT

    Seriösa tråden ang ny hoj 1000cc 2008....?

    188 hk och 200 hk med ramair, enligt svenska Bike och engelska MCN.
  5. JT

    Aprilia-tråden

    Jag har hört att det är något speciellt med itaienska hojar...:tuttar http://www.youtube.com/watch?v=BsR1S10YqJY
  6. JT

    Kawasaki ZX-12R tråden

    Här en skön film reklamfilm från 2000, are you ready? http://www.youtube.com/watch?v=RXlXIIPyvOQ En till! http://www.youtube.com/watch?v=Ai6H8MhtFCg ...och den sista. http://www.youtube.com/watch?v=aAnBqwTS4Fo
  7. JT

    Första testerna med nya zx10r

    Jag kör till 98% på gatan...
  8. JT

    Första testerna med nya zx10r

    Jag har tidigare bara kört en -98 och en -01 och dom känndes väldigt starka i mellanregistret. Detta var iof några år sedan...:) Jämför man R1 -07 med ZX-10 04-07 eller GSXR 1000 så har R1 betydligt spetsigare karaktär. Jag fick för mig att jag skulle köpa ny hoj i sommras så jag provkörde de...
  9. JT

    Första testerna med nya zx10r

    Hoppas det inte är för mycket bara... Det ska bli kul att provköra!:) Jag blev lite besviken på körbarheten hos R1 i sommras men jag har väl blivit bortskämd på ZX12an.
  10. JT

    Första testerna med nya zx10r

    Jag tycker nya Bladen ser ut lite som första generationens Firebalde, lite trubbig och kompakt. Tyvärr så passar inte bakdelen med den trubbiga nosen, det blir som när folk sätter 954 bakdel på en gammelblade. Jag hatade nya ZX10R när jag såg de första bilderna men nu börjar jag verkligen...
  11. JT

    zx10r 2008 first ride (200 hk)

    Stämmer dom effektsiffrorna så säljer jag min ZX12R och köper en ZX10 direkt! Jag tar en svart, mums!:yoparty
  12. JT

    Ducati 848 på Dyno´n - Resultat + Youtube clip

    Ducatis vridmomentskurvor ser ut som en bergochdalbana!:)
  13. JT

    Ej e-märkta diobblinkers vid uppkörning

    Det är ingen ide att styla första hojen med diodblinkers och annat trams. Den kommer ändå gå i gatan på ett eller annat sätt. Jag känner ingen som inte har klotat sin första hoj, det kan vara allt från att tappa den från stillastående till totalskrot i 200 blås.:gnissla
  14. JT

    Mr-X resa sthlm-gbg

    Kom igen nu, kan ingen slänga upp det numret med Mr X, den med Finlandsfärjan vs ZX9R.
  15. JT

    Ryssland, upprustning

    Om du hade varit lite påläst i ämnet så hade du vetat att det endast varit en ubåtsjakt i svenska skärdårdar innan U-137 nämligen i september 1980. Det var EFTER U-137 som de berömda ubåtsjakterna började.:tungan
  16. JT

    ZX10R-tråden

    Övertryck i luftburken från fartvinden via luftintaget i fronten. Det har de flesta sporthojar idag, men Kawasaki var först med det på ZZR1100.
  17. JT

    ZX10R-tråden

    Bra, mycket bra!:tummenupp
  18. JT

    GPS Årets julklapp?

    Porrbrud? Vad gör hon, stönar i kurvorna och skriker ut sin orgasm när du når slutdestinationen eller?:confused:
  19. JT

    Seriösa tråden ang ny hoj 1000cc 2008....?

    Personligen gillar jag ZX-10R bäst. Jag tycker det är den roligaste sporthojen jag kört. Chassiet är smidigt och lättsvängt och motorn har explosiv kraft i hela registret. Dessutom tycker jag att den är den snyggaste 1000 kubikarn. 2008 års 10a gillar jag inte alls utseendet på men den kanske är...
Back
Top