Jag tycker nya Bladen ser ut lite som första generationens Firebalde, lite trubbig och kompakt. Tyvärr så passar inte bakdelen med den trubbiga nosen, det blir som när folk sätter 954 bakdel på en gammelblade.
Jag hatade nya ZX10R när jag såg de första bilderna men nu börjar jag verkligen...