Det finns vissa stora nackdelar med motard, dom är praktiskt taget värdelösa på allt utom bus och stadskörning. En motard är obekväm, långsam, liten tank och kräver mycket service. Visst är det skitkul att leka på stan eller på småvägar men utanför stan är det värdelöst.
Jag kommer behålla min...