Vadå fel från början?
Jag kör bana, grus, väg, överallt. Har inte haft några problem att bromsa hittills med hojar utan abs eller med abs. En liten dutt på bakbromsen samtidigt som man går på med frambromsen så sätter den sig fint. självklart får man använda olika tekniker beroende på...