Hej! Jag har nu kört lite med min nya hoj och tycker att den är för mjuk. Detta märks i kurvor och kraftiga inbromsningar samt under acceleration. Det känns som att gaffeln nästan bottnar om man ger allt med bromsarna, och bakdelen sjunker ihop under acceleration. Föregående ägare hade haft...