Jag har en -96:a som jag är sjukt nöjd med. Bästa pangen för pengen tycker jag :-)
Vad gäller kamkedjesträckaren så brukde en del, i början, när modellen var "ny" som jag förstått det, vara lite vek så den sträckte inte kedjan med lite rassel som följd. Sliten kedja kan också ge rassel *host*...