Search results

  1. R2

    Honda msx (nya monkeybiken)

    ok jobbat med vad, hur?
  2. R2

    Honda msx (nya monkeybiken)

    Skyteam Urban 125, kineskopia, dock tycks priset va väl högt på den också.
  3. R2

    Honda msx (nya monkeybiken)

    https://youtu.be/kN7IUXep8jY
  4. R2

    GSX-R 750 00->02 eller CBR 954 till bankörning?

    jag är 189cm, har en 954 på gata nu och tävlade förr på ett gäng 750, har iofs inte kört bladen på bana men skulle ändå tveklöst säga att suzukin är det rätta valet.
  5. R2

    Honda msx (nya monkeybiken)

    kolla här: http://www.hondagrom.net/forums/7-grom-talk/3441-front-indicator-lights-stay-uk-spec-2.html
  6. R2

    Gasbil, cng, är det nått att ha?

    hm, såg att den inte är besiktigad, gastankarna mm kollas väl? känns la sådär..
  7. R2

    Gasbil, cng, är det nått att ha?

    ok, det där med tanklivslängd va nytt, tackar det är 2006 jag kollar på så det borde ju betyda en 20år livslängd på tanken, får kolla upp det.
  8. R2

    Gasbil, cng, är det nått att ha?

    Ska köpa en opel combo och har hittat en som har allt men den är gasdriven. är sånt bara strul eller rätt ok?
  9. R2

    Biltemaolja i framgaffeln?

    Ja en vanlig trycksatt Öhlinare, ej TTX. Den sitter uppåner nu i ett bygge, men jag funderar på att vända den rätt men bara om det finns vinster. (förutom att den ofjädrade vikten ju är högre nu)
  10. R2

    Biltemaolja i framgaffeln?

    Bra info, tack. En annan fråga Alatalo, är funktion och täthet etc lika bra om en dämpare monteras upp och ner?
  11. R2

    Commercial Bank Grand Prix of Qatar - Losail International Circuit Qatar

    http://www.todocircuito.com/noticias/7885-un-problema-con-su-casco-hjc-impidio-a-lorenzo-luchar-por-la-victoria-en-qatar.html
  12. R2

    Mer hårddsik, hur bäst lagra stora mängder?

    ja precis så, backup av data som finns på annat ställe också.
  13. R2

    Mer hårddsik, hur bäst lagra stora mängder?

    Backup det som spelar roll är att det ska va stabilt och inte allt för dyrt. Har istort sett bestämt mig för ännu en extern, Samsung D3 Station 6TB, men lyssnar gärna på mer input.
  14. R2

    Sidovagnsracing

    Brorsan kör, han burkade första åren. Hans bukslav ska burka IOM i år.
  15. R2

    Sidovagnsracing

    I classic finns det en del ja, vet tyvärr inte så mycket mer om just det. Modern så kallad F1 sidecar finns det väldigt få som kör i Sverige nu för tiden, min bror (knappt aktiv här längre) är den sista som tävlat aktivt, senast i BSB med framgång, före det VM, EM etc I år kanske han kör nått...
  16. R2

    Bra ämne för glasfiberform?

    Polyuretan, kallat bonocell tål lösningsmedel=polyester. Polystyren, kallat frigolit tål epoxy. så välj först vilken plast du vill jobba i, det ger vilket material du bygger pluggen i, jag skulle råda dig att polyuretan och polyester, då funkar vanligt spackel mm utan att försegla med...
  17. R2

    Bilder på minisar

    minns inte nu men kan ta reda på det.. man kan säga att det går att få till körning på all banor, nästan, bara att gå med i klubben som har banan och bilda mc-sektion, påverka och jobba. så gjorde vi här i stan, andra är välkomna hit för träning.
  18. R2

    Bilder på minisar

    Fixar du det så får du en öl av mig :-) eller 8 öl Vi som kör minigp har försökt komma in där men det är bomstopp.
  19. R2

    Bilder på minisar

    Jag har två minigp hojar för racing på gocart bana, en mini-motard och en "racer", äckligt kul och billigt. Tex kostar däcken 1500 paret och dom håller lätt ett år.
  20. R2

    Vilket system för hemsida med webshop

    Sambon har shopitoo, http://www.shopitoo.se/ till sin butik: www.nystatochklart.se hon är rätt nöjd, billigt men det finns begränsningar, läs igenom specen.
Back
Top