I classic finns det en del ja, vet tyvärr inte så mycket mer om just det.
Modern så kallad F1 sidecar finns det väldigt få som kör i Sverige nu för tiden, min bror (knappt aktiv här längre) är den sista som tävlat aktivt, senast i BSB med framgång, före det VM, EM etc
I år kanske han kör nått...