Search results

  1. R2

    Vad tycker ni raceputtar om Daytona-stövlar?

    vet inte heller, åker i rajraj just det, glöm inte bröstskydd
  2. R2

    VW, har dom skitit i det blå skåpet rejält eller ska dom lyckas krångla sig ur detta?

    Det där va tamejfan det finaste jag läst på länge..
  3. R2

    Vad tycker ni raceputtar om Daytona-stövlar?

    bra grejor ja, om nu tjohejen är en av deras bättre.
  4. R2

    Vad tycker ni raceputtar om Daytona-stövlar?

    njae, fryser och hosta så kanske det :-) jag tycker dom är mkt sköna
  5. R2

    Vad tycker ni raceputtar om Daytona-stövlar?

    tittade på ebay, och fanken vet om inte sulan blev tjockare när G3 generationen kom. (G3 = de med skrapskydd på ankel och skaft) tittade på mina nu och mina gamla, icke G3 har bytt sula men jag minns dom som rätt tunna, men mina nyaste är G3 och där är sulan lite tjockare, men på de här är dom...
  6. R2

    Vad tycker ni raceputtar om Daytona-stövlar?

    Gissar att frågan gäller GP modellen, för den andra behövs det nog inte på på många år. Jag har sulat om en yttersko, det går men orginalsulan sitter med nått lim som inte är av denna värld, ett jäkla slit att få bort allt av den gamla sulan. En bra skomakare fixar det. Det finns alltid daytona...
  7. R2

    Vad tycker ni raceputtar om Daytona-stövlar?

    Ja det där är rätt modell, vill du ha ännu bättre så finns GP modellen, den har jag. http://www.daytona.de/index.php?page=834 Fördel, GP modellen har ännu mer skydd, nackdel förutom högre pris såklart är att sulan är tunn under hälen och slits ut om man har dom till vardagsåka, alltså går i dom...
  8. R2

    Vad lyssnar du på just nu?

    https://youtu.be/WyXgxCIFghA
  9. R2

    25 OCT - Shell Malaysia Motorcycle Grand Prix

    "och tillslut crashar", där har vi det som jag snackar om, den crashen uppstår ju inte ur det blå, ej heller för att den andre föraren inte svängde (situationen att ni båda är ute mot bankanten beror på han ja och det är fult kört), du har ett val att t.ex vänta ut situationen men väljer att...
  10. R2

    25 OCT - Shell Malaysia Motorcycle Grand Prix

    jaha så om du är på en bandag och i en kurva har du en annan hoj innanför dig som inte svänger så som banan går, som du vill eller som han borde, då är det inte bara ok att köra in i den hojen, utan också skylla på den andre sen?
  11. R2

    25 OCT - Shell Malaysia Motorcycle Grand Prix

    svängde inte? kolla med klara ögon va det ja https://instagram.com/p/9QeOdaxrJC/ sparka? justdetsåattee https://twitter.com/racinghumour/status/658214395105951744
  12. R2

    25 OCT - Shell Malaysia Motorcycle Grand Prix

    situationen ja, men MMs vurpa orsakar han ju själv, varsågod och vänta med att svänga tills ingen hoj finns på insidan, tangent eller inte.. tjuv och rackarspel från Rossi? ja fult? ja men inte regelbrott då det ju finns flera meter bana kvar utanför för MM att åka på.
  13. R2

    25 OCT - Shell Malaysia Motorcycle Grand Prix

    svara på min fråga det går inte eller? Jag anser ju såklart att beslutet är felaktigt och förhastat.
  14. R2

    25 OCT - Shell Malaysia Motorcycle Grand Prix

    hur gjorde Rossi så MM åkte av? genom att släppa flera meter på utsidan som MM kunde åka på kanske? nä, att MM svängde in i Rossi är hans eget problem. https://twitter.com/racinghumour/status/658214395105951744 https://instagram.com/p/9QeOdaxrJC/
  15. R2

    25 OCT - Shell Malaysia Motorcycle Grand Prix

    ja just det han sa, det ser ju alla, även Rossi fans, men ser du att MM viker ner hojen in i Rossi?
  16. R2

    25 OCT - Shell Malaysia Motorcycle Grand Prix

    ok Rossi gör en fuling och åker långsamt och brett, men brett får man åka så länge det finns plats utanför. Att sen MM viker ner hojen in i Rossi är ju hans problem. tjyv och rackarspel visst, men regelbrott? inte enligt mig.
  17. R2

    ”Vi punkterar de vanligaste myterna om invandringen”

    åter igen, lite fakta https://www.youtube.com/watch?v=p_tKO8nvkEo
  18. R2

    Och sen då, Stefan?

    https://www.youtube.com/watch?v=p_tKO8nvkEo
  19. R2

    Bitcoin

    och ett halvår senare säger ni vad om detta?
  20. R2

    Motegi motogp 2015

    och Nick Harris har ju världens jobbigaste röst, nä BTsport eller inget.
Back
Top