Ja det där är rätt modell, vill du ha ännu bättre så finns GP modellen, den har jag.
http://www.daytona.de/index.php?page=834
Fördel, GP modellen har ännu mer skydd, nackdel förutom högre pris såklart är att sulan är tunn under hälen och slits ut om man har dom till vardagsåka, alltså går i dom...