Search results

  1. R2

    Bitcoin

    När jag satsade på Onecoin så va den stora fördelen att min investering växte oberoende av om jag rekryterade fler eller inte. Visst fick jag bonus om så skedde, men man kan helt släppa nätverket och bara vänta.
  2. R2

    Bitcoin

    Att det går att få pengar i handen vet jag, frågan är mer i vilken takt det är möjligt. I dagsläget kan man bara sälja en viss mängd/dygn, bla för att mildra säljpanik och mass-exit. Det är dock sagt att när 80% av miningen är gjord skall detta ökas, grejen är just det, "sagt att det ska", man...
  3. R2

    Bitcoin

    Nån som kört på Onecoin? jag satsade i mars och även om jag inte plockat ut en krona än så här det gått upp över 700% sen dess.
  4. R2

    Tips, vilken actionkamera skall man välja?

    SJCAM Sj5000x Elite, verkar skitbra för pengarna, ca 600kr https://www.youtube.com/watch?v=7fdgiJeRnbM kanske denna också: https://www.youtube.com/watch?v=WFwfMmB3f1U
  5. R2

    Favorit Mc vägar!

    Bästa jag kört, men inte filmat, så filmen är nån annans, över 800m högt berg på NyaZeeland, Takaka Hill. Bästa vägen jag kört och filmat, i samma områda på NZ, filmar med handhållen systemkamera så det går inte fort, från Marahau till Kaiteriteri. Åkte bil på andra fantastiska vägar där...
  6. R2

    Bild Bilder från världens största motorcykel museum

    En Britten V1000 har dom också och i oktober fanns 9st V1000 på plats för en Britten kväll, jag hade tänkt åka över men det sket sig, men jag va i Christchurch i februari på 20års eventet så livet känns ok ändå :rofl
  7. R2

    Filip Backlund - svarar pa fragor ikvall infor 2016 ars BSB sasong

    Kul, du ska få en fråga. Mozz, klicka på denna länk och skriv frågan där: http://tinyurl.com/filip-backlund-AandA
  8. R2

    Extrem kurvtagning

    :-) har nog aldrig sett nått annat än knäpuckar
  9. R2

    Extrem kurvtagning

    äsch brorsan som kör så lugnt :-)
  10. R2

    Chipex eller liknande, hur fixa repa på bilen bäst?

    änkte fixa nån repa och stenskott på bilen men har noll erfarenhet av detta, har läst en del bra om Chipex men undrar om nån här har nått bra att rekommendera?
  11. R2

    Tips på bra SSD ?

    ja vad jag vet, har den inte i min ägo riktigt än.
  12. R2

    Tips på bra SSD ?

    jag bygger en ny (inte ny men ny för mig ) på detta kortet: Asus Maximus V Gene Z77 men om nu disken för laptop skulle funka/passa i en stationär, finns det nått att vinna på det?
  13. R2

    Tips på bra SSD ?

    tackar
  14. R2

    Tips på bra SSD ?

    men vad är skillnaden på dessa och vilken ska man ha? Samsung 850 EVO Series MZ-N5E250BW 250GB http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=3035425 Samsung 850 EVO Series MZ-75E250B 250GB http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=2880218
  15. R2

    Tips på bra SSD ?

    ja jag ska nog köpa större än vad jag tror mig behöva, min nuvarande systemdisk, med alla program på är på 150gb. 850evo verkar få bra betyg överallt. tack för tipsen :rock
  16. R2

    Tips på bra SSD ?

    Ska köpa SSD disk och vill ha tips från er som haft en i drift en tid. Siktar på en 120gb, kanske större. Ska ha operativ, två tre program på den och tanka över bilder efter fotografering och ha dom där när dom bildbehandlas, så både läs och skriv till samma disk.
  17. R2

    Allt om MC - slutläst för min del

    sen kom dom på att det vore bättre att betala i förskott till restaurangen + lite extra så att kocken kunde hålla ordning på köket mm, det funka rätt ok till en dag när dom kom på lunch och ett annat sällskap satt vid deras bord och åt upp deras sparade pengar, när man då ifrågasatte detta till...
  18. R2

    Thailand, när, var och pris?

    tack för infon, då ska jag kolla in Kradan om jag kommer iväg i februari, Bulon är annars min pärla.
  19. R2

    Thailand, när, var och pris?

    min erfarenhet av Lipe är att det suger fullständigt, svenska barnvagnsfamiljer på stranden, skitigt och förstörd korall.
  20. R2

    Thailand, när, var och pris?

    Jag skulle generellt rekommendera västkusten, men vill ni röra på er eller vara på ett eller få ställen? Jag funderar på 14dagar i början på feb och då kanske flyga till Kuala Lumpur och sen båtluffa upp till PhiPhi med stop på ca tre öar till, sen Bangkok och hem. Massa nordbor är inte...
Back
Top