Search results

  1. R2

    Racingworld bandagar 2016 - Kinnekulle Ring

    Du är tyvärr inte ensam om att ha problem, men jag hittar inget att fixa. På den här sidan ska albumet ligga längst upp.. http://www.motofoto.se/bdg.htm du kommer in på hemsidan gissar jag? sen då, ser du menyn med Hem - roadracing - bandagar etc? se bild och sen efter att du klickat...
  2. R2

    Racingworld 22Maj

    Nu finns alla mina bilder upp på hemsidan från Racingworlds bandag 22maj. Skicka ett mail till info@motofoto.se om ni vill köpa bild, uppge bild/filnamnet som står under bilden i galleriet på hemsidan. www.motofoto.se
  3. R2

    Racingworld bandagar 2016 - Kinnekulle Ring

    Nu finns alla bilder uppe på www.motofoto.se Skicka ett mail till info@motofoto.se om ni vill köpa bild, uppge bild/filnamnet som står under bilden i galleriet på hemsidan.
  4. R2

    RR SM Anderstorp 2016

    Nej jag tog väldigt få bilder med så kallad "panorering", alltså att man följer med hojen. Nya prylar för mig och jag "körde in mig" på dom under SM premiären
  5. R2

    Bra enkel brandvägg, tips tack.

    mjuk och köpa är ingår inte i planen
  6. R2

    Bra enkel brandvägg, tips tack.

    program som vill prata med sin utgivare.
  7. R2

    Premiär Anderstorp 7-8/5

    Nu finns mina bilder från SM premiären uppe på: www.motofoto.se
  8. R2

    RR SM Anderstorp 2016

    Mina bilder från SM premiären på Anderstorp finns nu uppe på: www.motofoto.se
  9. R2

    1199 Panigale R Superleggera

    Kul, får jag gjuta av den? :-)
  10. R2

    WSBK Thailand 2016

    blev nästan Sykes fan i race två, äntligen fick fulköraren smaka på egen medicin, såg inte ut som han gillade det, dök knappt upp till intervjuer och då med misstänkt gråt i ögat..
  11. R2

    ”Vi punkterar de vanligaste myterna om invandringen”

    https://www.youtube.com/watch?v=TkDzlaunrJU
  12. R2

    Bra enkel brandvägg, tips tack.

    Jag behöver en brandvägg där jag lätt kontrollerar utgående trafik, önskar rekommendation tack.
  13. R2

    3d-skrivare! E de nåt å ha eller?

    Fiberhalt i utskrivna bitar är väl knapps jämförbart med laminat eller? Men skillnaden i styrka mot oarmerade utskrifter måste vara stor.
  14. R2

    3d-skrivare! E de nåt å ha eller?

    ah den är på marknaden nu, läste om den när det va preorder och funderade på inköp men nä, nästa investering blir frys mm för prepreg.
  15. R2

    3d-skrivare! E de nåt å ha eller?

    Jo visst :-) Vad är det för printer?
  16. R2

    1199 Panigale R Superleggera

    Tjena Detta har jag missat, (läser knappt SH längre) kul bygge, är ram/luftburk i kol också?
  17. R2

    Framtidsspekulationer kring motorcyklar och autonoma fordon

    Detta har ju redan börjat med tekniska hjälpmedel i moderna hojar, det kommer inte bara hända allt på en gång ett år, utan gradvis. Dock kommer inte all typ av mc gå den vägen, det ligger i sakens natur. Motfråga till TS, får ni göra några lermodeller på Konstfack nu för tiden? Jag höll i...
  18. R2

    Vad tjänar ni?

    Har nytt jobb på G i en bransch jag aldrig jobbat i tidigare, vart kan man kolla vad en befattning har i snittlön i olika branscher? Ringa facket fast man ännu inte fått jobbet eller är med i facket?
  19. R2

    Bitcoin

    Om man tittar på det som en potentiell vinst, vilket det är innan man antingen har cash i näven (SEK på banken) , eller att det blivit en erkänd etablerad valuta, så ja, det ger bra hela tiden. Jag har varken sålt av nått eller har några planer på det än, men jag stoppade in femsiffrigt i mars...
Back
Top