Om man tittar på det som en potentiell vinst, vilket det är innan man antingen har cash i näven (SEK på banken) , eller att det blivit en erkänd etablerad valuta, så ja, det ger bra hela tiden.
Jag har varken sålt av nått eller har några planer på det än, men jag stoppade in femsiffrigt i mars...