Search results

  1. hakis

    RACEHOUSE Malmö Söndagar!

    Hade varit kul ifall folk kunne bli mer seriösa med uppsamligen, är så jädra onödigt att läcka olja. Trillade själv i en jättepöl sist jag körde på racehous. Det är inte så svårt...:)
  2. hakis

    RACEHOUSE Malmö Söndagar!

    Ligger en film under fliken "flim" på racehouse.se
  3. hakis

    RACEHOUSE Malmö Söndagar!

    Någon som åkte till racehouse? Bilder.... :)
  4. hakis

    RACEHOUSE Malmö Söndagar!

    Jo jag tänkte på det, är det någon som vet var man kan köpa mijöbensinen ASPEN 4T ? Racehouse pris 25kr litern kanske man kan komma en bit under ifall man hadlar den själv...:tungan
  5. hakis

    RACEHOUSE Malmö Söndagar!

    Det ligger vid värmevärket i malmö, på spillepengen... Bjurögatan 46 tror jag. WWW.RACEHOUSE.SE Förra gången delade vi upp oss i tre grupper, långsam/nybörjare (2barn körde i den) sen var det en grupp med fiddys och en grupp med MOTARDER. Det var grymmt bra förare i supermotardgruppen, vi va...
  6. hakis

    KTM RC8 - första åkbilderna

    Men nu snackar dom hisnande 150 kåta babianer i stället, kommer att dräpa 1098. Taskig prislapp bara....
  7. hakis

    Ktm 690

    fel av mig förlåt då.
  8. hakis

    Ktm 690

    Kan inte hitta dom, finns inte på ktm-sommer.de eller ktminfo.com och dom har det mesta.... är det powerparts? dessa är fan riktigt nice men det är maguras (i sammarbete med ktm)....
  9. hakis

    Ktm 690

    snygga handtags skydd.... var har du hittat dom?
  10. hakis

    Sherco 5.1i + 4.5i

    Den va cool, fränt med insprutning på en uddahoj... står sig bra mot konkurenterna rent utseendemessigt. Det tråkiga är service garanti och delar om inte märket blir stort i sverige. Står inget om effekt, spännande.
  11. hakis

    Motard åkning i Hässleholm idag 13/10-07

    Va kul med tarders från hässleholm då, vi är några stycken i kristianstad som brukar köra. Men det känns som nästa sommars projekt att åka med er. Ha det!
  12. hakis

    Motardbana i skåne med omnejd?

    Snart får man köra med egen mc på racehouse, i mitten av oktober börjar dom, ingen info om datum ännu.... men jag har mailat o frågat.... fan va gytt:tummenupp
  13. hakis

    Motardbana i skåne med omnejd?

    Vad innebär miljöbränsle? Det är inget hojen tar skada av hoppas jag? Kostar det 25kr/litern över allt?
  14. hakis

    KTM 525 mod-tråden

    Jag såg en fabriksny ram på ebay, var nog inte så jäkla dyr heller. sök på ebay.com..... tror jag sökte på 560 smr.
  15. hakis

    Motardtröjor!

    1. crazy rider 2. Lage 3. hakis -XL Hood tröja, Tryck "Hakis" 4. legionRider 5. GluffiS 6. Lundgren 7. Zoltan 8. Tomster 9. Stefan333333 10. Jimmy78 11. Brooklyn 12. Sergmo 13. Strulaberg 14. Payneswe Tryck "Payne" på nicket 15. t4pp3r tryck: Tapper 16. KuntaKen tryck: Mr2T 17. HellRune 18...
  16. hakis

    Ktm 690

    Ha! På tal om punka så var det en lastbil framför oss idag som small ett däck på släpen och skickade däcket som en misil på min firmabil, snacka om att det small ala bagdad. Hehe. Min kolega fick nog byta kallsingar sen.
  17. hakis

    Motardtröjor!

    Om det nu blir av med tröjjorna så passa in det så att dom ska betalas vid löning. Där har det brustit för. Mvh hakis
  18. hakis

    Ktm 690

    fan va nice! GRATTIS
  19. hakis

    Ktm 690

    16 orginal, 15 nu ;D 2 upp bak med, ganska mycket bättre faktiskt.
Back
Top