Search results

  1. stuntsnubben

    Rasat växellådan

    Tjena, först och främst, jag kör en f4i stunthoj, och jag övade rullande burnouts så ville jag testa på 1an, kör på 2an annars hursomhelst jag började från stillastående sen drog jag iväg, den varvade rejält men grejjen var att jag hade kopplingen i lite, har ändrat utväxlingen så att den tar...
Back
Top