Nu får jag panik på dkiten. Gräset är ap-högt, jag riskerar att köra över en dold guldwinge nästa gång jag klipper.
Såhär ser förgasaren ut
När jag trycker på primern så skvätter det soppa ur A.
När jag lutar förgasaren så rinner där soppa ur B, så jag kan inte hitta några täppta kanaler...