Sporthoj.com

Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Säsongskort hockey nästa säsong; check! Medlemskap hockeyn; Check!, Gå på medlemsmöte; Check!
Säsongskort Fotboll; Check!
Pluggen
Pluggen
Albin Grewe avstängd i 5 matcher, annars så ser det ju betydligt mycket bättre ut än på länge! :)
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Kul match igår! Trött idag…:fyllisar
Grewe klumpig, men gnagaren dök som en döende svan, och var inne på isen bytet efter.
Annars? Livet?
Pluggen
Pluggen
Jo, jag håller med om att Grewe var klumpig, men inte fan borde det ha varit 5+game och avstängning, det var ju löjligt! Men jag tycker att DIF får oproportionerligt många domslut emot sig... Annars är läget rätt bra,håller på att återhämta mig efter coronan... När jag börjar jobba sen så ska jag plocka ner motorn på motorcykeln och kolla toppen, själv då? :)
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Bra liv som pensionär! Säsongskort i fotboll och hockey, samt mycket hojkörning håller en på tårna! Blivit en del grus med XT660:an, ny grej för mig och lär mig ff.
Pluggen
Pluggen
Roligt att höra! :) Grus har jag inte kört sen jag tog körkort, kommer ihåg att det var läskigt som fan i början...:P
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Gott Nytt Hojår!
Pluggen
Pluggen
Detsamma, och gott nytt hockeyår! :)
Pluggen
Pluggen
Det börjar dra ihop sig till slutspel, vad tror du, får vi tag i några nya spelare, och får vi tillbaka någon i tid? Själv skulle jag önska en bra målvakt och en till back... Såg du att Grewe blivit avstängd igen?
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Ser mörkt ut med att få in nya spelare. Hårt dömt på Grewe, bara för att det är han.
Pluggen
Pluggen
Det tycker jag med, de senaste två avstängningarna tycker jag var rent okynne! Det snackas om Lidö, har inte sett så mycket av honom, men tillräckligt mycket för att vilja se mer! Tror tyvärr att vår ökenvandring kommer att bli lång om inte Honken kan få spelarna att fatta att alla poäng är lika mycket värda, utom pinnarna mot gnhet som givetvis är värda det dubbla!
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Ja det gick med ett nödrop idag…
Pluggen
Pluggen
Jo jag såg det, det är ju då själva fan att det ska vara så svårt att svårt att slå lagen på den nedre planhalvan...
Pluggen
Pluggen
Snart så är det slutspel, vi fick ju visserligen in några nya spelare, men inget som har imponerat hittills... Jag hoppas att det blir ändring till nästa säsong när Wikegård kommer, och Ölvestads kontrakt som fystränare går ut. Jag hoppas att Honken kan få laget att fatta någon gång att det är allvar nu!
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Mmmm… Just nu lite negativ om vi grejar det…
Pluggen
Pluggen
Jo, jag tror tyvärr inte heller på att det skulle gå i år heller, hoppas på att det blir bättre med Wikegård…
Pluggen
Pluggen
Djurgården till semifinal, och gnhet har spelat färdigt! :rofl Du som kanske vet, gjorde classic bike någonsin något test av första generationens fireblade eller andra generationens ZXR 750, och går det att få tag i dom? :)
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Blir spännande!
Nej mitt minne är inte så bra…(Har aldrig varit!)
Glad påsk!
Pluggen
Pluggen
Glad påsk! :) Är allt bra? :)
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Livet är ok,men lite bumps ibland. Som livet är.
DIF och mc gör det värt att leva!
Back