Sporthoj.com

Pluggen
Pluggen
Med lite tur så... I.o.m. att det är både VM och OS i år. och dessutom inga NHL-spelare i OS (och knappast i VM heller) så borde det inte vara helt omöjligt! Oavsett hur det blir så måste det bli rent hus till nästa säsong!
Pluggen
Pluggen
Cameron Schilling, är det någon du har hört talas om? Och fortfarande ingenting om någon ny tränare...
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Ingen aning… skeptisk, men hoppas jag har fel.
Pluggen
Pluggen
Hur mycket sämre kan det gå om du har rätt? Jag kan för mitt liv inte begripa hur DIF inte kan göra klart med en ny tränare…
Pluggen
Pluggen
Tim Söderlund till DIF, kan det vara något? Och fortfarande inget om en ny HC, även om det snackas om Fagervall...
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Fortsatt korkat positiv och säger att vi vann igår! Tim Söderlund har jag ingen koll på, men det kan inte vara ett nerköp iaf. Tror jag…
Pluggen
Pluggen
Alltid något! Den här säsongen går fan till historien som den sämsta någonsin!
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Enligt uppgift så var Tim helt ok i spelet, Dicken levererar iaf! Dock bara 781 (!) pers på plats igår. Skämskudde…
Jag har legat i omikron, så var inte på plats. På torsdag är jag på plats!
Pluggen
Pluggen
Jag är väll egentligen inte jätteförvånad, jag (och jag tror att många med mig) har känt att DIF inte ens har försökt att lösa problemen som har dykt upp, men nu börjar det kännas bättre, Joakim Fagervall till DIF, så ÄNTLIGEN som Gert Fylking skulle säga!
Pluggen
Pluggen
Ny HC och ny målvakt på samma vecka, KG imponerar! :mattias:fakta:rock Alexander Salák, är det någon du känner till?
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Känner inte till mer o Salak än vad som skrivits i media, men såklart Mantas behöver avlösning ibland.
Pluggen
Pluggen
Så är det ju, om han inte får avlösning så lär han ju vara helt slut när det är som viktigast att han är bra!
Pluggen
Pluggen
Jaha, så blev det kvalserien igen...:huvet? För att slita på en gammal klyscha... Fan! Jag hoppas bara att vi slipper derby mot gnhet nästa säsong...
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Som sagt; faan!
Men vi ska och måste klara det här!
Pluggen
Pluggen
Det hoppas jag verkligen, vi kan inte ha det så att vi ramlar ur vart 10:e år och spelar SM-final vart 10:e år... Det kan ju iaf. inte gå sämre än förra gången...
Pluggen
Pluggen
Imorgon börjar kvalserien, det kan ju iaf. inte gå sämre än förra gången... Ska du dit? Själv så ska jag till jobbet och riva framgaffeln till hojen, sen får vi se hur mycket jag hinner...
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Klart jag är där!
Pluggen
Pluggen
Nu krävs det ett mirakel för att det inte ska bli derby mot gnhet, funderar fan på att förnya mitt medlemskap för att kunna vara med och ställa styrelsen till svars...
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Do it! Jag är med.
Pluggen
Pluggen
Jag funderar på det, men jag är rädd att jag gör mig olycklig! Sen vet jag inte om jag orkar lyssna till undanflykterna till varför det gick som det gick, just nu är det jeffligt bittert! Varför är det så svårt att agera i tid? Skillnaden mot förra gången är ju mikroskopisk...:( Men vi har ju iaf. fotbollen! :)
Back