Sporthoj.com

Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Måste varit likryckningar… :) Såg ett kort sammandrag och såg ut som vi sköt två lite lösa nackskott som smet in. Sen ett bra skott utifrån till 3-0. Skott? Jajamänsan!
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Backskott skulle det vara!:-)
Pluggen
Pluggen
Nackskott...:rofl:rofl:rofl:rofl Det ska bli intressant att se vad utredningen om Videll visar, som någon skrev på DIF-hockeys forum: "Jocke eller Videll ska ut med huvudet före, utredningen får säga vem..."
Pluggen
Pluggen
Hursomhelst så hoppas jag att man förbereder sig ordentligt för kvalserien, så att dom inte är lika oförberedda som förra gången!
Pluggen
Pluggen
Torsk igen...:( Nu måste dom börja förbereda sig på kvalserien, jag tror att felet (ett av dom) var att marginalerna den gången var så små, så det fanns ju en chans in i det sista att det inte skulle bli kvalserien, nu krävs det ett mirakel för att undvika kvalserien, och allt annat än derby mot gnhet är ett smärre mirakel...
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
jo, men fortfarande en konstig ”affär”.
Pluggen
Pluggen
Ja, konstig, och väldigt ledsam historia, är det dessutom så att det är några idioter som har hotat Videll så blir jag riktigt besviken...:(
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
3.a i fotboll iaf.
Pluggen
Pluggen
Glad att inte gnhet vann! Men jag är bekymrad för hockeyn! :död
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
WHO the fuck isnt?
Pluggen
Pluggen
Folk som inte är Djurgårdare? Fan vilken jeffla soppa det har blivit med allt!!! Såg du förresten det där med Åberg?
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Jo, såg det med… Blivit medlem i DIF Hockey (igen) för att kunna gå på medlemsmöten.
Pluggen
Pluggen
Det är många nu som mejlar till styrelsen och kräver att Jocke Eriksson får sparken, helst förra veckan...
Pluggen
Pluggen
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Visst, Jocke är borta, men vem ska ta hans plats? Tyvärr försent och långt in i säsongen. Är nånting löst med detta? Vet inte, men ett praktfiasko från styrelse och sportchef. Laget är på papperet iaf inte så här dåliga. Får se ikväll om det påverkar. Tror tyvärr inte det…
Pluggen
Pluggen
Tror inte heller att det kommer att ge något resultat, det är för lite och för sent, i synnerhet inte som att vi fortfarande inte har fått någon ny headcoach som klarar av jobbet, inget ont om Nichlas Falk, men DIF behöver en erfaren huvudtränare. Ett riktigt praktfiasko, och allt annat än derby mot gnhet nästa säsong är ett smärre mirakel! Och nu lånar dom in Emil Berglund från Almtuna, söte Jesus...:3freak:oops:
Pluggen
Pluggen
Nåja, det finns ju annat än hockey, renovera förgasare t.ex...:hihi
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Sur torsk i torsdags. Laget kämpade bra, var på väg mot seger men en domarjäveln hittade en mkt tveksam utvisning med 2 min kvar. Kvitterat t 2-2 och torsk på straffar. Så ser DIF ut nu, inte ett uns av tur heller…
Pluggen
Pluggen
Illa nog att dom spelar dåligt, domarjävlarna behöver inte döma bort DIF också, det räcker ändå...
Back