Sporthoj.com

Pluggen
Pluggen
Det finns tre klubbar i serien som jag inte tål: lyxfällan, lulääääääääääh och fullunda, av den enkla anledningarna att jag gillar rent spel, och det är inget som någon av dessa klubbar kan förknippas med, jag har nog fan större sympati för gnhet i så fall! DIF FÅR bara inte åka ut mot någon av dom klubbarna, och det kommer vi nog att göra, tyvärr!
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Just nu derbymisär. Ja jag är lika engagerad i fotbollen också...
Pluggen
Pluggen
Har allsvenskan börjat?
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Svenska cupen....
Pluggen
Pluggen
Nu såg jag, vilken jeffla misär, varför har DIF så svårt med derbyn?!? Och torsk mot fullunda också...:huvet:huvet:4skrika:censored
Pluggen
Pluggen
Misären är total, utslagna av fullunda...:huvet:huvet:huvet:4skrika Hoppas att dom åker ut mot Rögle...
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Roger på det... Usel säsong som vi glömmer.
Pluggen
Pluggen
Vilken då? ;) Jag tycker fortfarande att vi hade ett lag som BORDE ha gått bättre...
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Visserligen, men nu är den över och jag behöver inte bry mig mer... Inte lida och må dåligt.
Nu äre fotboll!
Pluggen
Pluggen
Nya tag till nästa säsong, nu ska jag ha igång hojen och sen ska jag ut och gasa helvet! :banana:yoparty
Thomas Lofterud
Pluggen
Pluggen
Har du sett att DIF får Barry Smith till nästa säsong? Kan inte säsongen börja snart?!?
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Hmmm... transatlantiska tränare brukar inte prestera så bra i Sverige, så jag är lätt skeptisk...
Pluggen
Pluggen
Har du sett att det har värvats friskt till DIF?
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Jo, men inget som imponerar diräCkt... Fokus på fotbollen!:krama:banana
Pluggen
Pluggen
Nu är det ju inte utan att en börjar bli aningens lite bekymrad över hockeyn...:huvet:gnissla
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Barry Smith… Trodde inte på honom innan säsong och inte mindre nu. men blir mer än gärna överbevisad!
Pluggen
Pluggen
Nej, tyvärr har han inte imponerat hittills... Men jag hoppas att det inte fortsätter så här, oavsett det så tänkte jag gå nästa gång det är hemmamatch på en helg! :)
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Ny torsk…
Pluggen
Pluggen
Mmmmm...:huvet Jag såg det, jag hoppas att inte resten av säsongen fortsätter såhär!
Back