Sporthoj.com

Pluggen
Pluggen
Enormt lång tid utan seende! Synd att klaga, om inget oförutsett inträffar så kommer den här sommaren bli den första som jag kör hoj igen efter att polarn körde ihjäl sig och allt annat som hänt de senaste åren, så det är kul som fan att ha fått tillbaka suget igen! :):yoparty Det är fan så trist utan DIF! Hur lever livet med dig då?:)
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Pensionär numera och trivs som faan! Hos farsan i Jämtland just nu. Hunnit köra en hel del hoj redan innan senaste snön kom hemma. Här är det snö som fan, åker skidor utför och på tvären. Vad har du för hoj numera?
Med säsongskort i både hockey o fotboll sedan många år så är ju den här tiden späckad med matcher, och saknar alla galna DIF-polare.
Fridens!
Pluggen
Pluggen
Jag har kvar min gamla TRX, det blev aldrig av att sälja den, så nu håller jag på och ska renovera förgasare och allt annat som inte gillar att hojen står i över 10 år, så i år får jag göra det nödvändiga för att få den att fungera som den ska så får jag ta kosmetiska grejer i vintern som kommer! Vad kör du själv nuförtiden? :)
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Kolla min profil får du se vad jag har för hojar. 5 st just nu iaf!
Pluggen
Pluggen
Då har du så att du klarar dig, har alltid sagt att man kan inte ha bara EN hoj! :yoparty Är det bara jag, eller har forumet blivit mera tungjobbat?:va
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Nää, det känns lika som förut, men känns som folk blivit äldre (häpp!) Kanske därför det upplevs som tungjobbat?:rofl
Pluggen
Pluggen
:rofl:rofl:rofl Det ser bra ut i matchen! :):yoparty
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Blev bra till slut. Är nöjd bara vi inte dras ned i negativt kval, detta är ju inte en riktig säsong direkt.
Pluggen
Pluggen
Jag tycker nog att vi har egentligen lite för bra lag för att ligga där vi gör, så det blir spännande att se vad som händer till nästa säsong! Jag hoppas att vi har kommit igenom den "#%¤&# pandemin då så att vi kan få se lite hockey igen, och att hoppas att lyxfällan ska åka ur igen!
Pluggen
Pluggen
Det ser ut att smyga sig för gamla Djurgården...:(
Thomas Lofterud
Pluggen
Pluggen
Ungefär så, nu är det väll helt kört? Undrar vem vi får som tränare nästa säsong...
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Ragnarsson glunkas det om
Pluggen
Pluggen
Jag gillar Ragnarsson, men jag skulle hellre vilja ha någon utifrån...
Pluggen
Pluggen
Har du sett att DIF (troligen) får möta fullunda i åttondelen?
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Jupp! Går som det går, känns bara...konstigt?
Back