L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Chad verkar road av KTMs banleksak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är en skön motvikt mot alla fåniga vingflärpar på sportcyklar.Är vitsen med nakenhojar på bana att kompensera för att målgruppen av konsumenter blivit gamla och stela och därför bygger man nu banhojar där gubbarna och gummorna kan sitta som i en länsstol?
#somvanligtoförstående
Är vitsen med nakenhojar på bana att kompensera för att målgruppen av konsumenter blivit gamla och stela och därför bygger man nu banhojar där gubbarna och gummorna kan sitta som i en länsstol?
#somvanligtoförstående
Eftersom jag har lagt ut länken får jag väl fortsätta försvara motorcykeln...
Det breda styret ger kraft för att bryta ner den i kurvorna. Alla är ju inte byggda som räkor och passar fysiskt på en klassisk sporthoj. Ska man inte få köra på bana då?
Jag misstänker att man kan köra ifrån ganska många kåpförsedda och ihoptryckta cyklar med en sån där, inte enbart på rakorna.
Jag såg för övrigt att Chad lurade mig angående namnet så jag missade ett R...
![]()
2026 KTM 1390 SUPER DUKE RR TRACK - THE BEAST - TOP OF THE FOODCHAIN | KTM
In case the name didn't make it obvious enough, the KTM 1390 SUPER DUKE RR TRACK is a racetrack-ready, non-street legal Hypernaked BEAST that is limited to > Read morewww.ktm.com
Lät kul men lite åldersmobbning mot oss som är 60+Man kanske kan köra nåt liknande Super Hooligan?
Den är lite för lätt för Super Hooligan, men annars passar den väl?Den passar inte in i någon klass
Den går inte att regga
Den kostar +400´
Klart att det är gubbar med för mycket pengar som är målgruppen
Men det är inte en trevlig körställning fort på bana inte alls nånstans ,skitnödig på väg till korvkiosken kanske men nej neej neeej uschDet är en skön motvikt mot alla fåniga vingflärpar på sportcyklar.
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |