Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
- Ja nu ryckte det till i ljumsktrakten minsann.Till alla dom som tänder på långa ben, den satt på min fönsterruta....
View attachment 532457
Man kan se att pungkulorna sitter på små skaft liksom, förmodligen för att kylas ner av fartvinden, mycket intressant anatomi
View attachment 532458
Tittade du på Ulvhamnes inlägg #16802 när det röck till?- Ja nu ryckte det till i ljumsktrakten minsann.

Ska det vara någon riktig nytta med en sådan larmfunktion, bör systemet även kunna starta och aktivera ljud på avstängda telefoner.View attachment 532460
Hur många gömda Spionmobiler kommer att avslöjas i Konferensrum, Omklädningsrum, Toaletter, Lägenheter hos Polisen och i Domstolar och hos andra Myndigheter vid testet !?
![]()
Telefoner på fängelser är tekniskt sett ett ickeproblem. Sätt upp femtoceller som kan lokalisera dem, och så kan du samtidigt avlyssna all oregistrerad telefontrafik inne på fängelset.Ska det vara någon riktig nytta med en sådan larmfunktion, bör systemet även kunna starta och aktivera ljud på avstängda telefoner.
Kan bli kul på fängelserna.

Ska det vara någon riktig nytta med en sådan larmfunktion, bör systemet även kunna starta och aktivera ljud på avstängda telefoner.
Kan bli kul på fängelserna.
Min gamla iPhone dränerades batteriet på när den var "avstängd".Det är ju tekniskt omöjligt, en avstängd telefon är avstängd och kan inte ta emot signalen att vakna, då måste man införa ett "sleep-läge" istället så att en avstängd telefon bara stänger av skärmen, men då skulle dom fortsätta att tömma batteriet ändå
Även jag har ”spökerier” och har hört talas om fler. Skraj, tbh.Min gamla iPhone dränerades batteriet på när den var "avstängd".
Alternativt söka sej till mindre slitna modeller/ cyl volym.Ja man inte varva för hårt med gamla grejor för då kan det kantra i det slitna loppet, man kanske ska hålla sig till att puttra runt lite på söndagarna
Dagens onödigt vetande; de små kulorna på skaft bakom vingarna på många flygande insekter kallas halterer. Uttalas haltÄrer. Är det del av insektens balanssystem.Till alla dom som tänder på långa ben, den satt på min fönsterruta....
View attachment 532457
Man kan se att pungkulorna sitter på små skaft liksom, förmodligen för att kylas ner av fartvinden, mycket intressant anatomi
View attachment 532458
En modern telefon har mycket för sig i avstängt läge. Beroende på modell fortsätter de lyssna på mikrofon, men i princip alla smartfånar fortsätter lyssna efter wifi när de är avstängda.Det är ju tekniskt omöjligt, en avstängd telefon är avstängd och kan inte ta emot signalen att vakna, då måste man införa ett "sleep-läge" istället så att en avstängd telefon bara stänger av skärmen, men då skulle dom fortsätta att tömma batteriet ändå
Tur min resa inte är förräns långt senare (eller....typ- otur....)
Säkert redan genomfört. Men inte med fängelseledningens vetskap. Säkrast så.Telefoner på fängelser är tekniskt sett ett ickeproblem. Sätt upp femtoceller som kan lokalisera dem, och så kan du samtidigt avlyssna all oregistrerad telefontrafik inne på fängelset.
Nästan så det vore bättre att inte ta mobilerna ifrån de boende, för att få lite värdefull SIGINT från dem.![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |