L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Jag sålde en bil idag. Han som köpte den prutade inte och provkörde inte heller. Bara startade och åkte iväg när han hade betalat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oroa dig inte, murphys lag kan det här med ränta.Fick bilen såld. Till en mycket trevlig prick från Västerås. Fick annonserad summa utan prut.
Hade en dag helt utan konflikter på jobbet, alla kunder som inte fick som de ville tog det bra. (Märkligt nog...)
Min tro på medmänniskor är hyfsat god idag.
Ska inte köpa nån lott. Turen är förbrukad skulle jag tro.
Japp. Det tror jag med.Oroa dig inte, murphys lag kan det här med ränta.
Och står det någon med trätänder och banjo i vägen, bromsa inte.- Möter man plötsligt en sån skylt vet man att man kört för långt.
Har hört fler polare som fått men ingen som gått på det (efter vad dom säger).
Jag har hört att de som skickar ut sån här typ av meddelanden lägger in såna där språkliga fleaktigheter med flit, för att det bara ska vara de som inte ser språkfelen som svarar eller till och med betalar, bedragarna anser att de är korkade och lite mer lättlurade. Då kan bedragarna fortsätta med fler bedrägeriförsök mot dessa.Som vanligt är ju språket så dåligt att man direkt avfärdar det
Trevligt värre, några håller nog med mig om att den är väldigt lik en dämpare till R1 1998 (utan att klicka på bilden) men nåt helt annat när jag såg helheten.Nu blir det annat ljud i skällan![]()

- Möter man plötsligt en sån skylt vet man att man kört för långt.
Och står det någon med trätänder och banjo i vägen, bromsa inte.

Inser att den där vägen kördes regelbundet och ofta för ett gäng år sen när många man kände var barnfria och partnerfria motorcyklister.View attachment 531385
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.se
Eftersom min fotografiska konstnärlighet inte gjorde vägen rättvisa....
Då får jag försöka på annat sätt. Det är mindre än 10 mil hit från sergelplattan så Blattbnicksele lär ni storstadsbor aldrig få uppleva.
Kurvorna är skymda så inga bombarrepor utan självmordsönskan. Snitt på 54 kph räknar Gurgel ut. Alla på detta forum kan köra, eller bara åka, den här vägen.
Nu kör ja fortare än så utan att bromsa...![]()

Skön kille! ..har följt honom några ÅR
Jag pratar heller inte amerikansk engelska.![]()

|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |
|
|
Motorcycle Inferno #8
Den 5 september blir Laxhol... |