Huskvarnan fick gå och hem kom denna. Kul med Ducati igen!
En riktig toppenhoj!
En jag nyss kört hoj med i nästan tre veckor har en sådan OCH en Multistrada V4S (och en 848-a).

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Huskvarnan fick gå och hem kom denna. Kul med Ducati igen!

Tack! Jo ducati kan bli lite lätt beroendeframkallande. Nu har jag fått på vettiga kraschbågar och en sadel som sänker från 91 cm till något mer lätthanterliga 88 cm. Inte hunnit byta däck på min KTM så Ducatin blir sommarens touringhoj. Sen blir det mer grusvänliga däck till sensommarens grusbus.En riktig toppenhoj!
En jag nyss kört hoj med i nästan tre veckor har en sådan OCH en Multistrada V4S (och en 848-a).
Väl vald kompis, 848En riktig toppenhoj!
En jag nyss kört hoj med i nästan tre veckor har en sådan OCH en Multistrada V4S (och en 848-a).![]()
Har hört att däcken som sitter på Kawasaki vid leverans inte är de bästa. Är väl något single compound-Dunlop om jag inte missminner mig? Hoppas verkstaden kan lokalisera och fixa felet åt dig!Jag har köpt en Kawasaki Z1100 SE.
Riktigt fin karaktär FÖRUTOM att styret känns orolig/vibrerar smått vid 190.. (på bana) och att nånting låter ibland när jag åker på guppar/potthål. Jäkligt irriterande på en ny hoj.
Funderar på om jag ska be verkstaden kolla på framdäcket.
Det har varit Bridgestone på de 3 senaste nya Kawasaki jag har köptHar hört att däcken som sitter på Kawasaki vid leverans inte är de bästa. Är väl något single compound-Dunlop
Bara att köpa!När jag blir stor ska jag också köpa en Ducati "offroad".
Fattar inte varför jag segar så med det
Praktiskt val!View attachment 530898
Ny pendlarmoppe inköpt.
Jag gissar däckbyte + balansering framhjul löser problemet med vibrationer vid 190km/h. Hjälper inte däckbytet ? Styrlager ? Framgaffel ? Hjullager ?Jag har köpt en Kawasaki Z1100 SE.
Riktigt fin karaktär FÖRUTOM att styret känns orolig/vibrerar smått vid 190.. (på bana) och att nånting låter ibland när jag åker på guppar/potthål. Jäkligt irriterande på en ny hoj.
Funderar på om jag ska be verkstaden kolla på framdäcket.
Grattis! Undviker tristessen ganska så stenhårt, bra valView attachment 530898
Ny pendlarmoppe inköpt.

Ser man vad ST och RS ligger på i prisklass på blocket är de mycket pang för pengarna.Råkade kolla Blocket igår kväll, hittade denna Triumph Sprint 955 ST 2001
Bara gått 2500mil , dem sista 10 åren enbart 300 mil,
Pedant skött. fanns bara 4 mil bort, till ett bra pris
Så nu har man 2 hojar
View attachment 531019
View attachment 531020
Vad är det för pinne som sitter framför motorn på tvären? Extra fotstöd eller offervirke vid en vurpa?Hämtade ut denna häromdagen![]()
Vad är det för pinne som sitter framför motorn på tvären? Extra fotstöd eller offervirke vid en vurpa?

|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |
|
|
Motorcycle Inferno #8
Den 5 september blir Laxhol... |