Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eller otur och otur... Jag lägger den här bilden här så ni vet vems fel det är att Rauls hoj stannade.![]()

Men Alex Marquez fick ingen tid i Q2 så han kanske tyckte att nu får det räcka för den här helgen ?![]()
Fermin Aldeguer ruled out of Dutch MotoGP after fast practice crash
Fermin Aldeguer will take no further part in the Dutch MotoGP weekendwww.crash.net
![]()
Confirmed: Aldeguer won’t race in Assen
After his crash on Friday the #54 is unfit for the remainder of the weekendwww.motogp.com
His teammate Alex Marquez, meanwhile, was declared fit on Saturday morning after suffering his own crash, so he will continue the weekend.
= how the fuck!?
Gresini-teamet meddelade att Alex står över kvalet för att återhämta sig till kommande sessioner. Får se om det blir sprint-race eller bara GPt i morgon.Men Alex Marquez fick ingen tid i Q2 så han kanske tyckte att nu får det räcka för den här helgen ?
Såg på Crash.net att Assen är en bana MM ogillar.
Smal och ett antal snabba kurvur med stor risk för allvarliga skador vid krasch.
![]()
Marc Marquez “not enjoying” Assen MotoGP, “the risk is super high”
Marc Marquez admitted he is “not enjoying” Assen, saying “the risk you take on this circuit is super high" after Friday's MotoGP practice.www.crash.net
FlåtAv den bilden kan vi också dra slutsatsen att Mir kommer att köra ur minst en gång i helgen.
Troligen två...![]()
Jag såg sen att han fick en plats nedflyttning för det. Det var ju inte åt det hållet i listan han jobbadeJag tror Bagnaia hoppades på en luckasom täpptes till. Men vad vet jag.
![]()
Hur klokt är det med svart skinnställ när det är riktigt varmt och soligt ?Ai Ogura.
Fler än jag som tycker han kör bland de snyggaste? Omkörningen på
Diggia, exempelvis. Kirurgisk!
Vinstvarning på nr 79 inför imorgon

Ja, dom får sy upp vita skinnställ i natt.Hur klokt är det med svart skinnställ när det är riktigt varmt och soligt ?
Etta Raul Fernandez, Tvåa Ai Ogura och Trea Fabio Di Giannantoinio skinnställ med Gult.
Fyra Marco Bezzecchi och Fem Jorge Martin skinnställ med mest Svart.
Imorgon får vi se om 79 Ogura tål värmen bäst !
Nedan från Per Gunnar Burström: BYGGNADSMATERIAL
View attachment 529949
Ja, vissa menar ju att det är jättekul men efter att ha sätt baggerkvalet kände jag nog mer att det var lite av ett sömnpiller. Hade nånstans också kunnat köpa det om det var ”riktiga” baggers med svajig ram, svampig fjädring, kromad instrumentpanel modell världskarta och väskorna fulla med ett par flak öl men nu är det ju bara fejk-kåpor och fejkväskor som man hängt på ett race-chassi med HD-motor i. Och blir ändå inte värst mycket fart.Men det här baggerpisset... Olidligt! Den ene kommentatorn är också olidlig, han pratar som om han har en varm potatis i munnen.![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |