Vet hur det känns när man hittar sådana vägar när man kör. Jag gillar att köra i Tyskland finns många fina ställen.Vi hamnade på en av dem kurvigaste vägar jag någonsin kört på igår, kurvorna var så skarpa så man skrapade fotpinnar i 40kmh. Det var mc förbud på den vägen vissa tider på dygnet.
Är det galet varmt där nere nu? Gäller att försöka få i sig mycket vätska hela tiden. Jag brukar köra med en camelback påse i tankväskan är det lätt att fiska upp munstycket när man stannar till vid tex en korsning och ta några klunkar med hjälmen på.




















