Nej, ingen rivning planerad, kör vidare på hopp täta oljebyten...
Vi har en gemensam vän som jobbar med BMW. Han säger att magneten på var och varannan ny/halvt ny BMW ser ut sådär vid service
Ingen av mina fäller av sig sådär, men de är ju luftkylda, större toleranser kanske?
Det är förmodligen magneten på slutväxeln just vid första servicen. På motorn har jag aldrig sett spån i någon BMW eller annan hoj för den delen…
Kör snyggt!














