Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men det Àr nÄgot fel pÄ klockan - det ska ju stÄ "börna jÀrnet vid korvmojjen" eller "slanga pÄ SveavÀgen"...Det blev en till...
Efter 20 Ärs uppehÄll sÄ blev det ett Äterfall.
View attachment 528200
DÄ man behöver alla hjÀlpmedel man kan hitta sÄ klickades en Garmin S70 hem frÄn blocket.
Faktiskt lite cool.
Ja, det Àr lite kul med ur som presenterar tiden pÄ "nytt sÀtt" sas.Faktiskt lite cool.
Seiko urverk och inte nÄgot kinesiskt, typ seagull Àven om jag misstÀnker att uret Àr gjort i Kina Àr ju ett plus.
I min bok hade det varit Ànnu mer spÀnnande med ett schweiziskt urverk men uret Àr ÀndÄ intressant.
Blev sÄdÀr spontant supersugen...![]()
Hur Àr det med Kina-ur som sÀljer under sitt eget varumÀrke? Kina kommer ju starkt pÄ alla fronter sÄ Àven klockor (ex. Seagulls dyrare versioner) borde ha nÀrmat sig en hyfsad kvalitet??Faktiskt lite cool.
Seiko urverk och inte nÄgot kinesiskt, typ seagull Àven om jag misstÀnker att uret Àr gjort i Kina Àr ju ett plus.
I min bok hade det varit Ànnu mer spÀnnande med ett schweiziskt urverk men uret Àr ÀndÄ intressant.
Blev sÄdÀr spontant supersugen...![]()
Jag har köpt en del frÄn ALI-Express och jag tror alla utom en har japanska (Seiko) verk i sig.Hur Àr det med Kina-ur som sÀljer under sitt eget varumÀrke? Kina kommer ju starkt pÄ alla fronter sÄ Àven klockor (ex. Seagulls dyrare versioner) borde ha nÀrmat sig en hyfsad kvalitet??

Inspirationen till designen av det uret behöver man inte fundera pÄ.Det kanske blev en till under "summer sales".
View attachment 529595
Pagani Design GMT för 1200pix med skruvade lÀnkar, skön tyngd och riktigt trevlig pÄ armen.
View attachment 529597
NÀ, inte svÄrt att se var "inspirationen" kommit ifrÄn.Inspirationen till designen av det uret behöver man inte fundera pÄ.
Snygg Àr den!

Snygg.Det kanske blev en till under "summer sales".
View attachment 529595
Pagani Design GMT för 1200pix med skruvade lÀnkar, skön tyngd och riktigt trevlig pÄ armen.
View attachment 529597
Jag gör det med mina klockor som Àr Ànnu större Àn denna.Snygg.
Tips, bÀr den över handledsbenet (den knöl som sticker ut strax över handleden.)
Blir bekvÀmare dÄ kronan inte skÀr in i handen.
Kolla denna lite överdrivna bilden, men du fattar nog...
![]()
Tips: Smartklockor sitter bÀst ovanför handledsbenet
MÄnga har sannolikt sina smartklockor och aktivitetsarmband alldeles intill handen precis i slutet av underarmen för det Àr sÄ vi brukar bÀra armbandsur. Att ha smartklockan dÀr kan Àven anses se snyggare och mer naturligt ut. Men den optimala placeringen för sensorerna Àr ovanför handledsbenet...swedroid.se

VerkligenSedan sÄ för den en en daglig svÄr kamp om handledstid med min Pelagos. Forerunnern Àr praktiskt. Men Pelagosen snygg.![]()
Vad kostade servicen?Som en liten tangent Ät intresseklubben sÄ var min ena Sjöö Sandström inne pÄ service sju Är efter inköp. Det blev en del delar bytta samtidigt.![]()
|
|
Brembo inför nya Hyctionâbromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I Är var det 52a gÄngen Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week Ž26 gÄr mot deltagarrekord!
Med en mÄnad kvar Àr det gl... |
|
|
FrĂ„n familjeföretag till modern motorhub â Ljunggrens Motor vĂ€xlar upp
I motorvÀrlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ÀndÄ?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show pÄ lördag!
PĂ„ Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder frÄn DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO â nytt mc-mĂ€rke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, vÀlbokat trots turbulens i bolaget!
Det Àr med glÀdje vi pratar... |