tobbes
Sporthojsnörd?
Dryga 20 med RC30 till Honda day på Vallelunga. Det skulle ha varit några mil till men fick avbryta utflykten med Honda Classic när motortempen låg på rött och hydrauloljan till kopplingen började koka. Gruppkörning med classic är ingen höjdare med RC30:an när temperaturen ligger över 30 grader. En halvtimmes vila på baren och vi kunde återvända till banan.























