Ley.alexander
Ny medlem
- Gick med
- 26 Jan 2022
- Hoj
- Vespa 144 Quattrini, KTM 1290 SAR, Vespa PX200, Husqvarna FE 350
Har du rätt i. Jag misstänker något sådant. Att den gått som SM större delen av sitt liv och då kanske inte haft originalmätaren... Inte så att du vill bli av med din grisKan ju vara så att den stått ,finns många hojar som inte rullar värst - har en gris stående själv som absolut inte rullat många mil senaste åren då knäet inte gillar kickandet längre och haft den sen -07
Står som motard också och då kör många trail tech eller cykeldator så milen blir ju konstant då med




