Dagens bild

Ute på mitt lilla rullmuller, låter nästan som Camilla när hon ätit chiligryta.

Hur som helst har den fått nya oljor, ny gasvajer, nya tändstift, samt har jag nya däck och slang hemma nu som ska på imorgon. Men jag ska nog göra nåt åt bakdämparna, min rygg får stryk på dom lite skumpigare vägarna.

IMG_8150b.JPG

Ute på mitt lilla rullmuller, låter nästan som Camilla när hon ätit chiligryta.

Hur som helst har den fått nya oljor, ny gasvajer, nya tändstift, samt har jag nya däck och slang hemma nu som ska på imorgon. Men jag ska nog göra nåt åt bakdämparna, min rygg får stryk på dom lite skumpigare vägarna.

View attachment 528869
Kanske stå upp och kör ? Tvingades till det på 83 ner mot Ljusdal för några år sedan. Bromsande timmerbilar i nedförsbackarna hade veckat asfalten.
Hade inte fattat vad som hänt om jag inte läst en artikel om en engelsk racingbana (Silverstone?) som fått lägga om asfalten för när F1 bilarna bromsade pressades asfalten upp i vågor.

Last edited:
Var o fick stämpeln i serviceboken eftersom jag glömde ta med den på servicen förra veckan. Det är bara 3 km hemifrån men blev 10 mil hem efter...märkligt men väldigt välbehövligt efter en jäkla jobbvecka med tryck över bröstet...det släppte tills jag kom hem, billigaste och bästa terapin. 40 mil i år hittills vilket är bra för att vara mig 😍3065.png

Elvis får nog hämta några fler toarullar och sätta upp en automat för handsprit. Kan du hälsa honom det? :D

Jag ska framföra detta åt dom som är ansvariga för Elivs museet, har visst även kommit förslag om en souvenir shop på museument😉

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back